۵۰ درصد در هزینه گاز مصرفی دانشگاه لرستان صرفه جویی می شود

مهر نوشت: رئیس دانشگاه لرستان گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به دانشگاه ۵۰ درصد در هزینه گاز مصرفی دانشگاه لرستان صرفه جویی می شود

خسرو عزیزی در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: با تلاش و پیگیری بخشی از آپارتمان های مسکن مهر به دانشجویان متاهل دکتری، کارمندان و دانشجویان متاهل اختصاص می یابد.

وی افزود: متاسفانه در گذشته ۸۵ هکتار از اراضی دانشگاه لرستان به مسکن مهر اختصاص یافته بود در حالی که چنین اتفاقی در جایی رخ نمی دهد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: با پیگیری های دانشگاه لرستان مشخص شد که ۱۶ یا ۱۷ هکتار از این اراضی که هنوز طرح مسکن مهر توسعه نیافته است و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری در قالب ۱۱۴ سند به دانشگاه و وزارت علوم بازگردانده شود که بخشی از این واحدها جهت مسکن دانشجویان و کارکنان متاهل اختصاص می یابد.

عزیزی گفت: بخشی از واحدهای مسکن مهر که به نظر می رسد فاقد متقاضی است در اختیار این اقشار قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین سالانه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه گاز مصرفی دانشگاه بوده است و پروژه گازرسانی به دانشگاه از سال ۹۰ متوقف شده بود که امروز این پروژه به طول ۵۶۰۰ متر افتتاح شد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: با افتتاح این طرح ۵۰ درصد در هزینه گاز مصرفی دانشگاه صرفه جویی می شود.

عزیزی همچنین از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این کنفرانس اردیبهشت ماه ۹۶ در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

وی افزود: نخستین سمینار فرصت های سرمایه گذاری لرستان نیز توسط دانشگاه لرستان برگزار شده است.

رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر حرکت دانشگاه در دو مسیر ارتقا کیفیت و دانشگاه های نسل سوم یا کارآفرین گفت: دانشگاه لرستان در برقراری ارتباط با بخش خصوصی و جامعه موفق بوده است زیرا توسعه همراه با نگاه دانش محور باعث افزایش ارتباط بین دانشگاه و صنعت شده است.

عزیزی افزود: بحث مهارت آفرینی به شدت مورد توجه دانشگاه است و تقویت ایده های خلاق و تجاری سازی آنها در دستور کار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =