در ۱۴اسفند، پربازدیدترین اخبار درباره عملکرد و مقاصد قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده بود.

در صدر اخبار پربازدید امروز سیاسی، اعتراض عجیب کریمی‌قدوسی به محل دفن آیت‌الله هاشمی از تریبون نمازجمعه مشهد قرار دارد. همچنین اعلام نامزدی شهردار تهران از سوی یکی از نزدیکانش پربازدید بود. نقل قولی از خطیب نماز جمعه هم پربازدید شد. احمد خاتمی گفت: آقا گفتند شما باید در آستینتان ۱۰ رهبر داشته باشید.

در حوزه اخبار اقتصادی شمارش معکوس برای ورود مدرن‌ترین هواپیما به کشور آغاز شد و پربازدیدترین خبر را شکل داد. پس از آن، جولان کاماروی آمریکایی در خیابان‌های تهران بازدید زیادی گرفت و در نهایت اعلام شد یکی از بزرگ‌ترین قطعه‌سازان جهان به ایران آمده است.

در سرویس فرهنگ و هنر حمله یک روزنامه اصولگرا به اصغر فرهادی پربازدیدترین خبر بود. جوان نوشت:  نمایندگان فرهادی در اسکار فقط نام ایرانی را یدک می‌کشند. در پاسخ به این انتقادات فرهادی گفت: دعا کنید با‌ وجود حاشیه‌ها باز هم این‌جا فیلم بسازم. خبر رسید موج حمایت از فرهادی چنان قوی  شده که بهروز افخمی هم اسکار اصغر فرهادی را تبریک گفت!

در سرویس جامعه عنوان شد حکم «احمد منتظری» معلق شده. همچنین روایت زندگی دختران فراری در ترمینال غرب هم بازدید زیادی داشت تا با اعلام اینکه سوئد، رتبه اول ارزشمندترین پاسپورت‌ها در جهان را دارد، مردم نگاهی به رتبه اعتبار پاسپورت ایرانی بیندازند.

در سرویس بین الملل و از آمریکا خبر رسید لباس نظامی ترامپ روی عرشه ناو هواپیمابر جنجال به پا کرد! حتی کار به جایی رسید که پترائوس هم به ترامپ هشدار داد مراقب رفتارش باشد. یک شبکه تلویزیونی آمریکایی هم فاش کرد  ترامپ دیگر از لغو و یا حتی تجدیدنظر در برجام سخن نمی‌گوید. اینطور که پیداست سه خبر پربازدید این سرویس متعلق به شیرین کاری های ترامپ بود.

در سرویس آی.تی هم گوشی بازها از دیدن گوشی ۳۳۱۰ منقش به تمثال پوتین با قیمت باورنکردنی ۶.۵ میلیون تومان شارژ شدند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پشت پرده استخدام نجومی در شهرداری تهران لو رفت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
    4 2
    کاندیداتوری قالیباف برامون محرز بود. شوکه نشدیم. ولی خداییش چقدر فیلم بازی کردند تا مردم را بپیچونن اما مردم گول نخوردند.