روزنامه خراسان نوشت: با ورود دستگاه قضایی به ماجرای تاخیر در پرواز تهران- مشهد هواپیمایی تابان، 160 مسافر پرواز 54 62 خسارت کامل دریافت کردند.

 بازپرس محمد حسن اصولی صفار(بازپرس ویژه فرودگاه)در تشریح ماجرای تاخیر در پرواز 6254 هواپیمایی تابان به خراسان رضوی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی تابان با حدود 160 مسافر، قرار بود سه شنبه شب گذشته فرودگاه تهران را به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد ترک کند.اما به دلیل بروز نقص فنی امکان انجام پروازدر زمان مذکور فراهم نشد. در ادامه پس ازمرتفع شدن مشکل، پرواز با تاخیر حدود 10 ساعته در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند. بر همین اساس مسافران که از تاخیر به وجود آمده گلایه مند بودند هواپیما را ترک نکردند و خواهان دریافت خسارت تاخیردر پرواز می شوند.

بازپرس ویژه فرودگاه تصریح می کند: در ادامه ماجرا به دستگاه قضایی اطلاع داده شد که برای بررسی موضوع همراه با مدیران شرکت هواپیمایی تابان در محل حضور پیداکردیم.پس از حضور در محل و صحبت با مسافران و همکاری قابل تقدیر مدیران شرکت هواپیمایی تابان هزینه کامل بلیت به 160 مسافر پرواز عودت داده شد.

این مقام قضایی در پایان متذکر شد: اگر مسافران بنا به هر دلیلی در زمینه پرواز انجام شده شکایتی دارند باید پس از فرود، هواپیما راترک کنند و شکایت خود را در دستگاه قضایی مطرح و ماجرا را پیگیری کنند.

وی افزود: چرا که اگر مسافران از این اقدام خودداری ورزند از نظر قانون مرتکب جرم (تصرف عدوانی)شده اند وطبق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.همچنین بر اثر این اقدام امکان دارد در پرواز های دیگر شرکت هواپیمایی و جابه جایی دیگر مسافران نیز خلل ایجاد شود.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    94 1
    یعنی اعتراض هم دیگه نکنند؟؟این همه ترس برای چه؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    88 1
    آره زود پیاده بشن بعد حتما هم به شکایتشون رسیدگی میشه خخخخخخ
  • محمدعلی A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    77 0
    مقام قضایی خوبه نگاهی هم به حقوق مسافر وتعهدات شرکت های هواپیمایی داشته باشد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    75 0
    مطمئنا اگه این کارو نمیکردند، حالا حالاها باید دنبال حقشون می دویدند.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    27 0
    آفرین... چطوره مقام قضایی هرجا پای حق مردمه سریع جرم انگاری می کنه همه چیز را؟؟؟؟؟؟ خوب برادر من مردم حتما وقتی میان پیش شما به حقشون نمی رسن که این روش را را انتخاب می کنن..... به کار مردم زود برسین تا این موارد را شاهد نیاشین.... در ضمن چند روز دیکه عیده شما همه می رید تعطیلات بعدش اگر این اتفاقات تکرار شد چیکار کنن مردم؟؟؟؟؟؟؟
  • مهران A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    17 3
    عمل مسافران نه بر اساس تصرف عدوانی بلکه به لحاظ اخلال در نظم عمومی خلاف قانون هست و جرم نیست و شرکت هواپیمایی هم از لحاظ ضعف در خدمت رسانی براساس تعهد خدمت و بی کفایتی و بی مسئولیتی خلاف قانون است.بهترین کاری که مسافران باید انجام بدهند تنظیم یک صورتجلسه باامضاء همه معترضان بامشخصات هست که بعد میتوانند از طریق قانون پیگیر حق و حقوق از دست رفته باشند و میتوانند سرمهماندار و مهمانداران رو هم به عنوان شاهد به دادگاه معرفی کنند و اگر اونها هم شهادت دروغ بدهند مرتکب عمل خلاف قانون شده اند و تبعاتی برای آنان خواهد داشت
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    21 0
    من اگه جای سایت خبرآنلاین بودم، یه خبرنگار میفرستادم که این موارد رو در ابتدا یا انتهای خبر لیست کنه: اگر مسافران از هواپیما پیاده بشن: 1 چقدر باید بابت شکایت به دادگاه و وکیل پرداخت کنند؟ 2 چند ماه با احتساب دادگاه تجدید نظر باید وقت بگذارند و در رفت و آمد باشند تا نوبت دادرسی و ... به نتیجه برسند یا نرسند؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    22 0
    پیشنهاد میشه واسه هر کدومشون حداقل یه دو سالی زندان درنظر گرفته بشه جنایت هولناکی مرتکب شده اند به نظر من
  • فرهاد FI ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    21 0
    کلا روشهای اعتراض مسالمت امیز که جرم نباشد در ایران چیست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    20 0
    از قوه قضاییه خواهش میکنم که سه چهارم ملت ایران را محاکمه و زندانی یا اعدام کند
  • آریا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    4 0
    تو ایران حق گرفتنیه نه دادنی