داور فوتبال در «دوطرفه»: از منتقدان تندخو متشکرم

فغانی، داور فوتبال، حرف و حدیث‌های همیشگی عرصه فوتبال در زمینه قضاوت بازی‌ها را مهم‌ترین عامل پیشرفت خود می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا فغانی، دیروز با حضور تصویری (اسکایپ) در برنامه تلویزیونی «دوطرفه» درباره سختی‌‌های شغل پرحاشیه خود صحبت کرد.

فغانی در این ارتباط گفت: «ما خودمان در مقام قضاوت قرار داریم اما قضاوت ما توسط مردم مورد قضاوت قرار می‌گیرد. طی این سالها دیگر ما قبول کرده‌ایم که قضاوت ورزشی با قضاوت در بقیه امور فرق می‌کند، چون فراگیری بیشتری دارد. ما در آن واحد باید تصمیم‌مان را بگیریم و به همین دلیل نمی‌توانیم خودمان را با دیگر قضات مقایسه کنیم.»

فغانی ادامه داد: «دیگر قاضیان می توانند به شاهدان عینی استناد کنند یا به منابع مراجعه داشته باشند و بعد حکم بدهند ولی ما زمان نداریم و باید در آن واحد همان چیزی را که می بینیم با دانش قبلی خودمان قضاوت کنیم. دیگر عادت کرده ایم که به اظهارنظرهای منفی مردم واکنش نشان ندهیم و جالب است بدانید همین نکات منفی کار است که باعث شده من در کارم مصمم تر بشوم، بیشتر تلاش کنم و از همه کسانی که مرا نقد کردند تشکر می‌کنم چراکه باعث پیشرفت من شدند.»

برنامه تلویزیونی «دوطرفه» به تهیه کنندگی مجید عباسی و جواد بیک محمدی هر روز حوالی ساعت 15 از شبکه سه پخش می شود. این برنامه مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد و سینا راستگو، محمد خاکساری، زهرا رضاییان و قدسیه صالحی آن را اجرا می کنند. در هر قسمت با حضور کارشناسان مختلف یک موضوع روز، به چالش کشیده می شود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =