شهاب‌الدین صدر گفت: آقای باهنر با کاندیدا نشدن در صحن مجلس تعهد تشکیلاتی خودشان را نشان دادند.

شهاب‌الدین صدر نایب رئیس جدید مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس در پاسخ به خبرآنلاین درباره نحوه انتخاب خود گفت: فراکسیون اصولگرایان هر سال برای انتخابات هیأت‌رئیسه جلسه می‌گذارد و افرادی کاندیدا می‌شوند. براساس میزان رأی همه از مصوبه این فراکسیون تبعیت می‌کنند.

وی با اشاره به جلسات سال‌های گذشته فراکسیون اصولگرایان گفت: البته در سال‌های گذشته همین اتفاق می‌افتاد، سال اول آقای حداد و لاریجانی کاندیدای ریاست شدند و وقتی آقای لاریجانی توانست رأی اکثریت فراکسیون را به دست بیاورد آقای حداد در صحن مجلس کاندیدا نشد و به تعهد خودش پایبند بود.

صدر با بیان اینکه در همه سال‌های گذشته کاندیدای نایب رئیسی بوده است اضافه کرد: در سال‌های گذشته هم برای نایب رئیسی کاندیدا بودم ولی وقتی آقای باهنر و ابوترابی برای نایب رئیسی انتخاب می‌شدند ما می‌پذیرفتیم و به این تعهد پایبند بودیم و این بار هم آقای باهنر تعهد تشکیلاتی خود را نشان دادند.

وی درباره دلایل رأی خوب مسعود پزشکیان نماینده فراکسیون اقلیت برای نایب رئیسی مجلس گفت: همه انتخاب‌ها مفاهیم خطی و سیاسی ندارد. آقای دکتر پزشکیان هم از دوستان نزدیک ما هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 64520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =