امام‌جمعه خرم‌آباد: برنامه‌ کانون‌های فرهنگی و هنری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است

مهر نوشت:نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه و سنگر جوانان مومن و انقلابی است

آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر یکشنبه در همایش سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان لرستان با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان عملکرد درخشانی داشته اند اظهار داشت: فعالیت این کانون ها به لحاظ کیفی و کمی بسیار مطلوب و درخشان بوده است.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان فعالیت های بسیار مثمر ثمر و پر فایده ای داشته اند عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری دو ویژگی دارند که شامل انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مسجد محور و همچنین ولایتمدار بودن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فعالیت مسجد محور کانون های فرهنگی و هنری موجب شده که خانواده ها به آنها اعتماد کرده و فرزندان خود را به این کانون ها بفرستند گفت: همچنین کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر محور ولایت فعالیت کار می کنند و از مقام معظم رهبری دستور می گیرند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری زیر نظر ولایت و رهبری فعالیت می کنند گفت: کارها و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه و سنگر جوانان مومن و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جوانان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد محلات و منطقه خود برنامه های خود را اجرا می کنند گفت: جوانان مومن انقلابی پایگاه خود را کانون های فرهنگی و هنری مساجد می دانند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب جوانان است ادامه داد: همچنین برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، سرود، و ... از دیگر ویژگی های کانون های مساجد بوده که این اقدامات بسیار ارزشمند هستند.

وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی برای مقابله با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن است گفت: همچنین با حضور جوانان در این کانون ها زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان فراهم می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =