رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در تصادف زنجیره ای و برخورد و واژگونی ۳۰ دستگاه خودرو در شامگاه دوشنبه در محور همدان به تهران 10 نفر از هموطنانمان کشته و مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: تصادف زنجیره ای شامگاه دوشنبه در جاده همدان به تهران که به علت بارش برف و باران و لغزندگی این محور اتفاق افتاد 2 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت که حال بعضی از مصدومین این سانحه وخیم گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه برخی خودروها به علت لغزندگی جاده دچار واژگونی شدند و بی احتیاطی رانندگان نیز منجر به برخورد خودروها با یکدیگر شد.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به برخورد حداقل 30 دستگاه خودرو در این محور اظهار داشت: این حادثه از سه راه فرهنگیان همدان شروع و تا 2 کیلومتر پس از پلیس راه ادامه داشت.

وی گفت: بیشتر واژگونی ها در حد فاصل انبار نفت تا همدان رخ داده بود.

سرهنگ عزیزی به برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در این تصادف زنجیره ای اشاره کرد و افزود: این اتوبوس متعلق به خراسان جنوبی و از مهران به سمت نیشابور در حال تردد بود که متاسفانه راننده و کمک راننده اتوبوس در این حادثه جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه استان در ادامه از واژگونی یک دستگاه آمبولانس که در حال انتقال بیمار از فامنین به همدان بود نیز خبر داد و گفت: شامگاه دوشنبه یک دستگاه آمبولانس که در حال انتقال بیمار از فامنین به همدان بود در آزاد راه همدان به ساوه واژگون شد در این حادثه به بیمار و عوامل اورژانس آسیب جدی وارد نیامده است.

وی علت بروز این سانحه را نیز بارش باران، ریزش برف و لغزندگی سطح اعلام کرد و یادآور شد: مهمترین علت بروز سانحه در 12 ساعت گذشته رعایت نکردن سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی با توجه به خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها بوده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: طبق اظهار سانحه دیدگان و شواهد و قرائن موجود یک دستگاه کامیون هنگام عبور از این مسیر واژگون می شود، و خودروی آمبولانس به همراه دیگر خودرو برای پیشگیری از برخورد با این کامیون، آمبولانس را به سمت راست جاده هدایت کرده و واژگون شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    3 0
    دوباره تعطيلات شروع نشده، بي احتياطي ها شروع شد. چه خبره؟ يك كم يواش تر رانندگي كنيد