ایرنا به نقل از وزیر راه و شهرسازی نوشت: در دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله راهداری و حمل و نقل ریلی انجام شده است.

 عباس آخوندی در حاشیه افتتاح بزرگراه کنارگذر غربی کرمانشاه اظهار کرد: یکی از این کارهای بزرگ بهره برداری از کمربندی غربی شهر کرمانشاه که در واقع قطعه 11 بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه محسوب می شود، است.

وی ادامه داد: توانستیم به قول خود مبنی بر بهره برداری از این پروژه پیش از پایان سال جامه عمل بپوشانیم تا در ایام نوروز مردم کرمانشاه و سایر هموطنان بتوانند از آن استفاده کنند.

آخوندی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه راه اندازی این بزرگراه بتواند باعث افزایش ایمنی و رفاه حال هموطنان شود، گفت: کاهش ترافیک داخل شهر کرمانشاه، کاهش طول مسیر، کاهش تصادفات رانندگی و کاهش مصرف سوخت از جمله دیگر اهدافی است که با افتتاح این قطعه به آن ها دست پیدا خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به در دست ساخت بودن مسیر میاندوآب به کرمانشاه به طول 450 کیلومتر، افزود: این مسیر به قطعات مختلفی تقسیم شده و کار در همه آن ها با سرعت خوبی در حال اجراست.

وی اظهار کرد :کرمانشاه در محور کریدور شمال به جنوب قرار دارد که این کریدور از بندر بازرگان در شمال آغاز و به بندر امام خمینی (ره) در جنوب وصل می شود.

آخوندی با بیان اینکه این کریدور، ایران را به راه های بین المللی وصل می کند، یادآوری کرد: در عین حال باید برای حمل و نقل ریلی این مسیر در آینده نیز چاره اندیشی شود.

وی همچنین پروژه در دست اجرای دیگر را جاده هرسین به نورآباد عنوان و اظهار کرد: با بهره برداری این پروژه نیز مسیر کرمانشاه به خرم آباد چهار بانده می شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات استاندار کرمانشاه و معاونان وی برای بهره برداری از بزرگراه کنارگذر غربی، ابراز امیدواری کرد در سال جدید مردم سفرهای خوب و بی خطری داشته باشند.

بزرگراه کنار گذرغربی کرمانشاه به طول 23 کیلومتر و با سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریال امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    0 0
    استاد كدوم تحوالات؟ اين همه تصادف واقعا