۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
بارش باران و برف و وزش باد شدید در همدان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت:پیرو اطلاعیه و اخطاریه 23 از روز یکشنبه تا ظهر دوشنبه در برخی ساعات بارش شدید باران و در مناطق مرتفع بارش برف موجب اختلال تردد در جاده های مواصلاتی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

نادر پیرتاج همدانی، کارشناس ارشد سازمان و رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: بارشهای رگباری با احتمال رعدوبرق و تگرگ تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: بارش‌ باران از فردا شدت گرفته و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

نادر پیرتاج همدانی، اظهار داشت: از فردا یکشنبه تا بعد از ظهر دوشنبه 30 اسفند ماه گاهی رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ، وزش شدید باد و در نقاط مستعد، بارش برف پیش‌بینی شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان ادامه داد: میزان بارش‌ها تا اواخر هفته جاری در استان همدان با شدت کمتری همراه خواهد بود که البته در بعضی ساعات احتمال وقوع رعد و برق و تگرگ و بارش برف وجود دارد.

وی تصریح کرد: از بعد از ظهر فردا تا بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری به دلیل شدت بارش باران و برف، در ساعاتی احتمال اختلال و کولاک برف و لغزندگی و مه‌آلودگی جاده‌های مواصلاتی استان همدان وجود دارد.

پیرتاج گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در ساعاتی، آبگرفتگی معابر عمومی در سطح شهرهای استان وجود خواهد داشت و لازم است از توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =