علیرغم خبرهای شنیده شده درباره پخش سری جدید «کلاه قرمزی» و پس از توقف ساخت این مجموعه به دلیل مشکلات مالی، شبکه دو اقدام به پخش برنامه‌های پیشین این مجموعه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر سال از چند ماه مانده به شروع سال جدید و با اعلام ویژه برنامه‌های نوروز در شبکه‌های مختلف، بحث تولید و ساخت سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» نیز به میان می‌آید. گرچه در چند سال اخیر ساخت و پخش این مجموعه پرطرفدار با حواشی زیادی همراه شده است، اما این حواشی امسال به اوج خود رسید.

امسال خبر ساخت و پخش سری جدید «کلاه قرمزی» چند بار از سوی تهیه‌کننده و سازندگان این مجموعه و مدیران شبکه دو تایید و تکذیب شد.

این پروژه در حین ساخت به دلیل مشکلات مالی متوقف شد و بعد از خبر توقف تولیدش مجدد خبر دیگری مبنی بر از سرگیری تصویربرداری آن شنیده شد. تا اینکه در نهایت تهیه‌کننده این مجموعه اعلام کرد به دلیل وجود مسائل و مشکلات مالی، «کلاه قرمزی» امسال پخش نمی‌شود و این‌بار این خبر از قول جعفری جلوه مدیر شبکه دو نیز نقل و تایید شد. با این تفاوت که جعفری جلوه زیاده‌خواهی‌های بی‌وقفه عوامل تولید این مجموعه را مانع از تحقق وعده پخش «کلاه قرمزی» در نوروز 96 دانسته بود.

با وجود همه این مسائل اما در اقدامی عجیب، شبکه دو ساعت 20 دوشنبه‌شب، اولین قسمت از مجموعه قدیمی «کلاه قرمزی» که مربوط به سال 94 بود را روانه آنتن کرد. این اتفاق در حالی افتاد که هیچ اعلام قبلی هم مبنی بر پخش سری قدیمی این مجموعه صورت نگرفته بود و این پخش ناگهانی نشان از تصمیم لحظه‌ آخری مدیران شبکه دو دارد.

با این حساب مخاطبان مجموعه «کلاه قرمزی» که از چندی پیش منتظر پخش سری جدید این مجموعه بودند، باید قسمت‌های تکراری را که در سال 94 پخش شده است، امسال نیز تماشا کنند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيدحسام الدين يگانه A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    13 2
    مشكل بيكاري از اينجا شروع شد.حالا ديدي همه عوامل كلاه قرمزي از كار بيكار شدند.قرار بود كار ايجاد بشه.
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    14 4
    واقعا مایه شرمساریه که یه برنامه بود دل ملتو شاد میکرد اونم با دروغگویی و مقصر جلوه دادن عوامل زحمتکش برنامه کلاه قرمزی پخشش نکردن اف بر شما باد
  • آرش IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    4 1
    این همه فیلمهای آبدوغ خیاری و مسخره میسازن پولش کجا میره؟ همین یه برنامه بود واقعا دیدنی که اونم متوقف شد. نود رو هم تعطیل کنن دیگه تلویزیون رو باید گذاشت دم در