به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ، این شرکت در خصوص مطلب مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ ۰۱/۰۱/۹۶ به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است.

لازم به ذکر است بروز چنین نقص های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه ای وجود دارد.

لازم به ذکر است به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف ۲۵ دقیقه ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد.

گفتنی است کلیه مسافران قطار ۳۷۲ تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می دهند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    0 1
    البته كه طبيعي است ولى عمومى و تعدد و تكرر در اتفاق نبايد باشد ،و محض اطلاع عرض كنم پاشيده شدن گازوييل بر روى منبع داغ يكى از غليظ ترين نوع دود را ايجاد كرده كه البته تنها خطر آن درصورت تنفس چند دقيقه اى خفگى است و اين دود و رسوبات آن گند مى زندبه هر چى اسباب و لوازم و ...كه همراه مسافر است