مهر نوشت: رهبر انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به علل هدف قرار گرفتن این کشور از سوی دشمنان به تلاش ها برای نابودی هویت یمنی ها پرداخت.

به گزارش شبکه المنار، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسب سالروز اسلام آوردن یمنی ها اعلام کرد: از سپیده دم اسلام این یمنی ها بودند که همانند ستاره هایی در آسمان تاریخ اسلام درخشیدند.

وی بیان کرد: یمن و تاریخ وهویت آن ارتباط محکمی با اسلام دارد.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مردم ما امروز به این علت هدف قرار گرفته است که با بندگی در برابر طاغوت مخالفت می نماید. مردم یمن با کفار و طاغوتی که به دنبال محو اسلام و هدف قرار دادن امت اسلامی بودند به مقابله برخاستند. ملت یمن نقش بزرگ و اصلی داشت و هسته اولیه سپاه اسلام بود که امت اسلامی در مقابله با چالش ها از آن بهره برد.

عبدالملک الحوثی گفت: دشمنان به دنبال نابودی هویت ما هستند. دشمن دشواری زیادی در جنگ ضد ما دارد و این جنگ سیاسی نیست بلکه آنها می خواهند که ملت ما را به بردگی بکشانند و بر آن مسلط شوند. دشمن از مزدوران انسانیت و کرامت و دینشان را می خرد.

رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: دشمن سعودی-اماراتی-آمریکایی قصد دارد که سرزمین، جزایر، شهرها و باب المندب که یکی از مهمترین گذرگاه های دریایی در دنیاست از ما به یغما ببرد. سعودی ها و اماراتی ها و اربابان آنها به دنبال خوار و خفیف کردن همه یمنی ها هستند. مزدوران وابسته به عربستان و امارات به شکل مطلق هستند و این مزدوران ارزش و کرامتی در برابر رژیم های سعودی و امارات ندارند و برده آنها هستند. اگر ارزشها و اصول را رها کنیم به مفهوم این است که ما خواسته دشمن را پذیرفته ایم.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =