در روز طبیعت، یا همان سیزده‌به‌در، پربازدیدترین اخبار حکایت از افول ستاره اقبال سیاسی احمدی‌نژاد دارد چون یاران نزدیک او هم شروع کرده‌اند افشاگری‌های عجیب درباره این شخص کنند.

گفته یک فعال سیاسی پربازدیدترین خبر امروز سرویس سیاسی بود. جلایی پور گفت: سعید جلیلی ایران را ظرف ۴ سال ونزوئلا می‌کند. امروز سخنگوی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی هم اعلام کرد: رئیسی هر وقت بخواهد استعفا دهد و نامزد شود. همچنین گزارشی درباره افشاگری‌های عجیب و تند یاران قدیمی احمدی‌نژاد از پربازدیدترین خبرها بود.

در سرویس اقتصادی بیانیه وزارت خارجه انگلیس برای تجارت خارجی با ایران از همه مطالب پربازدیدتر بود. پس از آن بود که عنوان شد ایتالیایی گران قیمت، ارزان فروش می‌شود. در این سرویس تمام چالش‌های درآمدی دولت یازدهم درباره مالیات هم بررسی و پربازدید شد.

در سرویس فرهنگ و هنر اظهارت عجیب یک بازیگر، پربازدید بود. او گفت: آدم‌های چرک و کثیف، ستارگان امروز سینمای ایران شده‌اندادامه حاشیه‌های سیاسی «دورهمی» هم بازدیدکنندگان زیادی داشت.

در سرویس جامعه، مخاطبان ما نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد پس از تعطیلات نوروز ۹۶ را آموزش دیدند. همچنین گزارش بررسی ابعاد حقوقی توافق پاریس برای مخاطبان جذاب بود. مخاطبان ما این توصیه پزشکی را هم جدید گرفتند: اگر وقت نشستن، پاهایتان را مدام تکان می‌دهید، فقر آهن دارید!

اظهارات یک شاهزاده سعودی هم در سرویس بین الملل پربازدید بود. ترکی فیصل گفت: اوباما عربستان را درباره ایران فریب داد! همچنین در این سرویس ادعای روزنامه آمریکایی درباره ایران هم مورد توجه مخاطبان بود. دردسر تازه مایکل فلین هم برای مخاطبان جذابیت داشت که پربازدید شد.

در سرویس آی.تی اعلام شد ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی با پهپاد در بیمارستان‌های سوئیس مسئله ای عادی است!

در سرویس طنز و کاریکاتور هم اعلام کردند بالاخره احمدی نژاد رفت دکتر!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =