جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از بازدید یک میلیون و 50 هزار نفر از اماکن تفریحی و گردشگری متعلق به شهرداری اصفهان در 10 روز نوروز، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمدرضا مصور اظهار داشت: زمان ماندگاری مسافران نوروزی اصفهان از 2 و نیم روز به چهار روز افزایش یافت.

وی با اشاره به بازدید یک میلیون و 50 هزار نفراز اماکن تفریحی و گردشگری متعلق به شهرداری اصفهان در 10 روز نوروز تصریح کرد: در این ایام ناژوان و صفه به ترتیب بیشترین بازدید کننده را داشته اند.

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در مورد توصیه به مسافران و همشهریان در روز طبیعت اضافه کرد: لازم است مسافران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند همچنین به درختان و فضای سبز بوستان‌های شهر و حتی خارج از شهر آسیب وارد نشود و مردم سبزه‌های خود را در خیابان رها نکنند.

وی با اشاره به این که نیروهای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه مانند سال‌های گذشته تمهیدات ویژه ای را در نظرگرفته اند اذعان داشت: در روز طبیعت نیروهای مستقر در مبادی ورودی شهر سبزه نوروز شهروندان و مسافران را تحویل می گیرند تا شهر تمیز در روز 14 فروردین ماه به شهروندان تحویل داده شود.

مصور با ابراز خرسندی از این که در طی ایام نوروز تاکنون هیچ حادثه و حریقی همراه با تلفات و خسارت جانی رخ نداده است ادامه داد: امید است تا پایان تعطیلات شاهد هیچ گونه تلفات جانی نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =