اقتصاد مقاومتی مبنای تولید و اشتغال قرار گیرد/تحقق وعده های عمرانی درکرج طی سال 95

شهردار کرج با اشاره به اینکه مطرح کردن مکرر اقتصاد مقاومتی از جانب رهبر معظم انقلاب ، نشان از اهمیت ویژه این مبحث دارد، گفت: بر این اساس مدیریت شهری این کلانشهر بر آن است تا در سال 96 در کنار رونق بخشیدن به اقتصاد شهر بر مبنای اصول اقتصاد مقاومتی در جهت تولید و اشتغال نیز گام های مطلوبی را بردارد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج  علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: نامگذاری هوشمندانه شعار سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری،در واقع الگو و چراغ راه مسئولان و مردم است تا تولید و اشتغال را در راس امور قرار خود قرار دهند.
شهردار کرج اظهار داشت: بر این اساس مدیریت شهری ایران کوچک به دنبال آن است تا با تکیه بر پتانسیل های موجود در این مجموعه، در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد و اقدامات مطلوب و کارآمدی را در این زمینه اجرایی کند تا به شعار تولید و اشتغال در شهر، جامه عمل بپوشاند.
ترکاشوند ادامه داد: شهرداری کرج در سال گذشته علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور و کاهش منابع مالی توانست فعالیت های گسترده ای را در حوزه های عمرانی، خدماتی و... اجرایی کند و پروژه های بزرگی همچون مهرویلا را به بهره برداری برساند؛ در سال جاری نیز روند رو به رشد احداث طرح های عمرانی در سطح شهر ادامه خواهد داشت و شاهد راه اندازی چندین پروژه دیگر تا پایان سال هستیم.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال با عبور از مسیر «فرهنگ» و «جامعه» ممکن می شود و زمانی که فرهنگ سازی موثر و بنیادین در این زمینه انجام پذیرد و آحاد جامعه به یک باور عمومی مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت دست پیداکنند محقق شدن واقعی این مطالبه اساسی میسر می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =