آزمایشگاه سلول های بنیادین کشور در البرز افتتاح شد

استاندار البرز در مراسمی آزمایشگاه سلول های بنیادین و پزشکی بازساختی کشور را در استان البرز افتتاح کرد.

به گزارش  خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،عصر امروز طی مراسمی با حضور سیدحمیدطهائی استاندار البرز با حمایت های معاونت علمی و پژوهشی نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان،آزمایشگاه سلول های بنیادین و پزشکی بازساختی و دبیرخانه دانش آموزی کشوری علوم و فناوری سلول های بنیادین در استان البرز افتتاح شد.
این مرکز علمی و تحقیقاتی با عنوان پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا واقع در حصارک کرج با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ویژه آموزش دانش آموزان در مقاطع اول و دوم متوسطه، بستری را برای تربیت محققان آینده کشور در زمینه علوم و فناوری سلول های بنیادین و پزشکی فراهم کرده است.
این مرکز که به مساحت 260 متر مربع با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای نخستین بار در کشور افتتاح شد، با آموزش تئوری و عملی،واحدتحقیقات و خانه حیوانات مجهز به استانداردهای دانشگاهی دانش آموزان را برای فعالیت های علمی و عملی آماده می سازد.
در حال حاضر این مرکز تحقیقاتی دانش آموزانی حدود 50 عضو دارد که پس از طی کارگاه ها وارد مرحله آموزش عملی و تحقیقات می شوند. اساتید این مرکز متشکل از هیات علمی دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه رویان هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =