ایسنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازید از مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی با اشاره به اینکه از طرف مجمع تشخیص آمده است، گفت: ابلاغ کننده سلام رهبری به مردم حادثه دیده هستم و از طرف ایشان از تمام مسئولین و نیروهای امدادی تشکر می‌کنم.

محسن رضایی با بیان اینکه هر رنج و زحمتی که برای مردم حاصل شود همه ما را نگران می کند، اظهار کرد: من سلام مقام معظم رهبری را به تمامی مردم، اهالی محترم، آقای فرماندار  و نیروهایی که از ادارات آمدند می‌رسانم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از این بازدید ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به مردم و مسئولین بود، تصریح کرد: همچنین به اینجا آمدم تا با مردم حادثه دیده همدردی کرده و اگر کمکی از دستمان بر بیاید در خدمت مردم باشیم.

رضایی افزود: امیدوارم با ادامه تلاش‌های نیروهای امدادی زندگی مردم هرچه سریع‌تر به حالت طبیعی خود برگردد.

وی با اشاره به قدرت بالای این زلزله، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اینکه قدرت زلزله 6 ریشتر بوده، تلفات و خسارات نسبتا به زلزله رودبار یا بم که آنجا هم قدرت زمین لرزه بین 6 تا 7 بوده اصلا قابل مقایسه نیست و در اینجا جز عنایت حضرت رضا(ع) هیچ چیز دیگری را نمی‌توانیم ببینیم. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در راستای کمک به زلزله زدگان، گفت: سپاه پاسداران نیز از همان ابتدای حادثه خود را به منطقه رسانده و در حال حاضر نیروهای سپاه و بسیج در تمام روستاها فعال هستند و در کنار فرمانداری، هلال احمر و سایر ادارات کمک‌های خوبی به مردم ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه آستان قدس هم وسایل و امکانات خوبی در اختیار گذاشته است، تصریح کرد: بخشی از آن را سپاه می‌گیرد و میان مردم توزیع می‌کند و بخشی از آن نیز توسط هلال احمر توزیع می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شاهد هماهنگی خوبی بین همه ادارات در اینجا هستم، خاطرنشان کرد: مهم این است که در مرحله آواربرداری بسیاری از وسایل مردم که زیر  آوار مانده‌اند درآمده و در اختیار مردم قرار بگیرد، همچنین در مرحله بعد نیز ساختمان ها باید به طور جدی ساخته شود.

45212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =