مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از افتتاح جشنواره لاله‌ها در روز 23 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا زین العابدینی با بیان این خبر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 23 فروردین ماه سال جاری جشنواره لاله ها در باغ گل های کرج افتتاح و برگزار می شود؛ این نمایشگاه تا اول اردیبهشت ماه از ساعت 10 لغایت 21 همراه با موضوعات فرهنگی و آموزشی متنوع برپا است.

وی به اجرای برنامه های ویژه طی جشنواره لاله ها اشاره کرد و اظهارداشت: در همین راستا مسابقه عکاسی، برنامه های فرهنگی، هنری، تورهای آموزشی و مراسم های مخصوص کودک، نمایش گل آرایی با طراحی های خاص و منحصر به فرد، گسترده شدن بزرگترین فرش لاله کشور و... از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج برگزار و اجرا خواهد شد که لحظات به یاد ماندنی و اوقات خوشی را برای استقبال کنندگان می آفریند.

زین العابدینی همچنین اظهار داشت: فروش ملزومات باغبانی و گل و گیاه در هایپر گل به مدت 20 روز از ابتدای جشنواره و رونمایی از فاز دوم باغ پرندگان با رویکرد حاره ای نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده طی روزهای برگزاری جشنواره می باشد.

این مسئول همچنین با توجه به تنوع و افزایش لاله های امسال نسبت به سال گذشته اعلام داشت: 320 هزار پیاز لاله رنگین کمانی با 46 واریته و 18 رنگ از گل لاله در این باغ به همراه ویژگی های قابل توجه و منظر آرایی زیبا با هدف ایجاد افزایش روحیه و نشاط در مردم فضاهای چشم نوازی را به وجود خواهند آورد و بزرگترین فرش لاله کشور بار دیگر در باغ گلها پهن می شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان سخنان خود ضمن آرزوی اوقات خوش برای بازدید کنندگان طی روزهای جشنواره، از علاقمندان جهت حضور در افتتاحیه جشنواره لاله ها که روز 23 فروردین ساعت 18 در محل باغ گل های بوستان شهید چمران برگزار خواهد شد دعوت بعمل آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =