حسین انتظامی، در پیام‌هایی درگذشت محمدرضا ثقفیان و محمد حیدری از پیشکسوتان مطبوعات ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت دو چهره پیشکسوت عرصه مطبوعات و رسانه را تسلیت گفت. 

در پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت محمد حیدری آمده است:

«درگذشت محمد حیدری، از پیشکسوتان نامدار و اثرگذار عرصه مطبوعات را به خانواده محترم ایشان، همکاران و جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای بازماندگان، همکاران، دوستداران و شاگردان او صبر و اجر مسالت دارم.»

در کارنامه مطبوعاتی محمد حیدری که نزدیک به ۶۰ سال قلم زد، معاونت سردبیری روزنامه اطلاعات در سال‌های پیش از انقلاب دیده می‌شود. وی پس از انقلاب هم با نشریات مختلفی همکاری کرد که از جمله می‌توان به سردبیری ماهنامه گزارش اشاره کرد.

همچنین در پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت محمدرضا ثقفیان آمده است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت محمدرضا ثقفیان، از جمله پیشکسوتان عرصه مطبوعات و از مدیران باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی در اصفهان را به خانواده، بازماندگان، همکاران و جامعه مطبوعاتی استان اصفهان تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان و همکاران و دوستداران او صبر و اجر مسالت دارم.»

زنده یاد ثقفیان علاوه بر همکاری با مطبوعات سراسری و استانی، سال‌ها مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان اصفهان و از موسسان خانه مطبوعات در این استان بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =