تصاویر دریافتی از ماهواره گرد و خاک را در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و مرکز کشور نشان می‌دهد که این امر موجب کاهش دید افقی در این مناطق طی 24 ساعت آینده خواهد شد.

خبرگزاری فارس نوشت:

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیمه ابری اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد اواخر وقت غبار‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

 طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور، بررسی نقشه‌های آینده‌نگری و پیش‌یابی بیانگر این مطلب است که در 24 ساعت آینده در مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، رشد ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

تصاویر دریافتی از ماهواره گرد و خاک را در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و مرکز کشور نشان می‌دهد که این امر موجب کاهش دید افقی در این مناطق طی 24 ساعت آینده خواهد شد. آسمان استان‌های غربی کشور در 24 ساعت آینده ‌کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط غبار‌آلود پیش‌بینی می‌شود‌.

آسمان استان‌های شمالی کشور در 24 ساعت آینده نیمه ابری در برخی نقاط ابری و رگبار باران اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود‌. وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیمه ابری اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد اواخر وقت غبار‌آلود پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 33+ و 23+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. ‌

وضعیت هوای استان خراسان رضوی در 24 ساعت آینده نیمه ابری در پاره‌ای نقاط افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق یا باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان نیز به ترتیب 35‌+ و 18+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. وضعیت هوای استان فارس ‌در 24 ساعت آینده نیمه ابری و وزش باد به تدریج صاف در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 37+ و 18‌+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 65303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =