۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
مازیار میری: فیلمم اصلاحیه نخورده است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اصلاحیه‌ای به فیلم «سارا و آیدا» وارد نشده است و مازیار میری کارگردان فیلم در انتظار اکران آن است.

مازیار میری کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «سارا و آیدا» گفت: «اصلاحیه‌ای به این فیلم وارد نشد اما خودم حدود چهار، پنج دقیقه فیلم را کوتاه کردم و هم اکنون منتظر اکران آن هستیم.»
 
او درباره پخش‌کننده این اثر توضیح داد: «پخش «سارا و آیدا» بر عهده فیلمیران است و برنامه‌های لازم را در این باره انجام خواهند داد.»
 
در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان بخش با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند.
 
«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبرداری آن در تهران انجام شد.  این فیلم فضایی نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر موفق این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبرو شده بود.
 
فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =