۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

فرارو نوشت:‌ عباس عبدی درباره نامزدی احمدی‌نژاد گفت: به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل می‌کند؛ مثل داعشی‌هایی که بمب به خودشان می‌بندند و منفجر می‌کنند.

وی اظهار کرد:‌ او هشت سال مملکت را همین‌طور ویران کرد. مرز شجاعت و نادانی را زایل کرده است. بدترین جمله‌اش همان است که گفت تعهداخلاقی دادم که نیایم. کاش اخلاق را به مذبح نبرده بودند و می گفت تعهد اجباری دادم.

عباس عبدی در ادامه گفت: این در حالی است که احمدی‌نژاد هیچ چیزی جز حمایت نظام نداشت که بخواهد به آن تکیه کند. تجربه احمدی نژاد یک بار دیگر از سوی اصولگرایان به نحو دیگری در حال تکرار است. مقصر این وضع احمدی نژاد نیست حامیان اصولگرای او هستند که در برابر اقدامات خلاف قانونیش سکوت کردند و به گروگان، اعمال احمدی نژاد در آمدند.»

کرباسچی: حرکت احمدی نژاد یک ترفند تبلیغاتی است

همچنین ایسکانیوز نوشت: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به حضور محمود احمدی نژاد برای ثبت نام در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: عملکرد احمدی نژاد و موضع وی کاملا روشن است و موضوع پیچیده ای نیست چرا که ایستادگی در برابر رهبری به مثابه عناد با نطام جمهوری اسلامی است.

غلامحسین کرباسچی در پاسخ به این سوال که برداشت ها از حضور آقای احمدی نژاد در ساختمان وزارت کشور و ثبت نام وی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران چیست گفت: احمدی نژاد تحلیل ها و حرفهای خودش را دارد ضمن اینکه میتوان برداشت ها از این موضوع را صرفا جنبه ترفند برای تبلیغات دانست.

وی در ادامه با اشاره به نامه وی به مقام معظم رهبری در خصوص عدم حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که عنوان کرده بود برنامه ای برای حضور و کاندیداتوری ندارم افزود: با توجه به توصیه رهبری مبنی بر مصلحت نبودن حضور احمدی نژاد در انتخابات این دوره ادعایی که در 6 مهرماه سال گذشته طی نامه ای عنوان کرده بودند خود رد کرده و این رفتاری خلاف نظر رهبری محسوب می شود و میتوان برداشت ها را از این کار عناد با نظام و رهبری دانست.

وی در ادامه درباره گمانه زنی هایی که در خصوص رد صلاحیت وی مطرح می شود اظهار کرد: این موضوع آنقدری اهمیت ندارد که بخواهد روی آن صحبت شود ضمن آنکه موضوع تایید و یا رد صلاحیت بستگی به نظر و بررسی های شورای نگهبان دارد و مرجع عالی رسیدگی به صلاحیت ها شورای نگهبان است.

کرباسچی در ادامه تاکید کرد: کسانی هستند که مطرح شدن و فراموش نشدن از ذهن جامعه را برای خود امری مهم تلقی می کنند و به هر قیمتی ولو به انجام عمل غیر عادی مانند تغییر موضع و رفتار و یا حتی ثبت نام چند نفری افراد از یک طیف منجر شود.

وی با بیان اینکه این چنین رفتارها و عملکرد ها بیشتر ترفتد های تبلیغاتی محسوب می شود تصریح کرد: موضوع حضور در وزارت کشور و ثبت نام برای دور دوازدهم ریاست جمهوری برای این است که با توجه به عملکرد منفی که در دولت نهم و دهم وجود داشت و حداقل نفرتی که بخشی از جامعه از این طیف افراد مشاهده می شوند برآن شدند تا خودشان را مطرح نگه دارند و تز آقای احمدی نژاد این است ضمن اینکه اولویت برنامه های خود بر این مبنا پایه ریزی کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان اذعان کرد: استراتژی که آقای احمدی نژاد و اطرافیان وی دادرند صرفا جنبه ترفند تبلیغاتی دارد تا بتوانند در ذهن ها بماند تا بر خود مسجل کنند که ممکن است کسانی به آنها توجه کنند و بنده معتقدم که این چنین رفتارها نتیجه عملی نخواهد داشت.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    52 14
    بهتزین تبلیغ رو برای احمدی نژاد میکنید همون طور که رسانه های مخالف ترامپ براش تبلیغ کردند
  • فرهاد IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    28 94
    همتون از اسم احمدی نژاد ترسیدین واقعا ترسیدین.مرد باشین صلاحیت بدین بهش
    • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      55 10
      پس ترس نداره؟ دوباره تحریم و انزوا ترس نداره؟ تورم هفتاد درصدی ترس نداره؟ بی ارزش شدن پول ملی و بی آبرو شدن تو جامعه بین المللی ترس نداره؟ الله اکبر از دست شما ملت باهوش
    • بی نام A1 ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      6 3
      چرا نبايد بترسيم؟
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    36 29
    از کجا میدونید شاید دوباره مشورت کرده بهش گفتندحضورش بلامانعه
  • میلاد IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    3 12
    ایشون قصد موندن نداره میخواد به نفع بقایی بره کنار مثل رییس اصلاحی ها که میدونست صلاحیتش رد میشه با اینحال اومد و به نفع اون فرد خانه نشین کنار رفت