ایلنا نوشت:معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم.

حجت‌الاسلام مجید انصاری با اشاره به نامه‌ها و بیانیه‌های محمود احمدی نژاد علیه دولت گفت: نامه‌ها و حرف‌هایی که احمدی‌نژاد این روزها مطرح می‌کند تنها یک بازی انتخاباتی است چرا که همه می دانند آقای احمدی‌نژاد چه بر سر اقتصاد این کشور آورده است.

او افزود: همه می‌دانند که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد افسانه‌ای کشور چه کاری با کشور کرد و همه می‌دانند روحانی یک دولت بدهکار تورم افسار گسیخته ۴۴ درصد، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل گرفت. اینها و مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حالا آقای احمدی نژاد با همه چیزهایی که برای دولت‌های آینده به ارث گذاشته است فرار رو به جلو می‌کند چون در جریان انتخابات حتماً در مناظره‌ها گوشه‌هایی از عملکرد او برملا خواهد شد.

وی گفت: دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند.

معنای انتخابات به قدرت رسیدن نیست

همچنین ایسنا نوشت؛

اسدالله بادامچیان نیز طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران دراصفهان گفت: انتخابات به معنای به قدرت رسیدن نیست، انتخابات به معنای این است که فرد منتخب بر مبنای تکالیف الهی برنامه‌های خود را در راستای پیشبرد منافع مردم تبیین کند.

وی با بیان اینکه به کسی که به دنبال قدرت و منافع شخصی است نمی‌توان رای داد، افزود:  اگر کسی برای انتخابات ثبت نام کرد و شخصی را اصلح از خود دید باید به نفع آن فرد کنار برود.

بادامچیان یکی از برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در معرفی نامزد انتخاباتی را ترویج فرهنگ رجایی واقعی و فرهنگ اطاعت از ولی امر دانست و گفت:اگر در گروه‌های دیگر کسی اصلح از نامزد ما وجود داشته باشد ما بر اساس وظیفه الهی به نفع فرد اصلح کنار می‌رویم.

وی میر سلیم را دارای فرهنگ رجایی دانست و گفت:یکی از برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی این است که رقابت آرامی را مبتنی بر موازین انقلاب داشته باشیم.:مردم به کسانی رای دهند که حقوق نجومی  به افراد خویش ندهند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با یادآوری اینکه این حزب پیش از اعلام جبهه مردمی میرسلیم را معرفی کرد و تاکنون از حرکت وحدت آفرین جمنا حمایت کرده است، ادامه داد: :اصل برای ما این است که مردم را به یک انتخاب تکلیف محور اصلح و ارجح  از میان نامزدهای صالح برسانیم.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    43 65
    خدا جای حق نشسته این آدم داره ذات واقعی خودش رو نشون میده.کاش به احمدی نژاد سالی ۱ ملیارد بدیم بگیم برو یه گوشه از دنیا برا خودت زندگی کن پیشنهاد من جزیره موریسه. بره و دست از سر ما برداره.خدایا حق ما این آدم نیست به خدا.
  • قلم فرانسه A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    47 5
    امیدوارم که گفته خویش عملی نمایید و مانند طرف مقابل، بِگم بِگم نکنید
  • بدون نام ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    42 4
    خوب اشتباه كرديد كه خويشتن داري كرديد!!!
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد