در ۲۵ فروردین، پربازدیدترین مطالب همچنان روی اخبار ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری متمرکز است.

در سرویس سیاسی، خبر ثبت‌نام دکتر روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری با تیتر روحانی: دوباره برای‌ایران آمده‌ام پربازدیدترین خبر بود. همچنین مردم خواستند بدانند شانس ابراهیم رئیسی برای پیروزی بر روحانی چقدر است؟ خبر تصویر و توئیت معنادار حسن روحانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در همین رابطه، سرویس طنز و کاریکاتور ما هم با انتشار تصویری از پرواز ۳ یار بهاری به سمت صندوق رأی اشک شوق را به چشم مخاطبان آورد.

در این میان، دادستان تهران برای احمدی نژاد در سرویس جامعه ما خط و نشان کشید و گفت: گاهی می‌گویند فلان آقا در خوزستان حرف‌هایی زده، ما می‌گوییم نوبت آن‌ها هم می‌رسد! همچنین هشدار هواشناسی در مورد وزش باد شدید و کاهش دما پربازدید بود. یک یادداشت از حکیمی پور هم توضیح داد ‎چرا از حسن روحانی حمایت می‌کنیم؟

در سرویس فناوری اطلاعات برای مردم مهم بود بدانند همراه اول و ایرانسل تماس صوتی تلگرام را فیلتر کرده‌اند؟

در سرویس بین الملل هم عقب‌نشینی عجیب ترامپ درباره سوریه و آینده بشار اسد گفتنی‌های زیادی داشت. همچنین مشخص شد ترامپ برای دلجویی از روس‌ها، زنجیره‌ای توئیت زد! شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز هم گزارش داد: آمریکا ممکن است به کره شمالی حمله کند! این اخبار پربازدید سرویس بین الملل بود.

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش بازیگر «قهوه تلخ» به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از همه اخبار دیگر بازدید بیشتری داشت. همچنین روایتی از ماجرای گروگان گرفته شدن بازیگر «ماجرای نیمروز» در بانک رنگ و بوی این سرویس را اکشن کرد تا به همراه خبر معرفی «خاله سوسکه» منبع بررسی همسرگزینی زنان در جامعه پربازدیدترین مطالب باشد.

در سرویس اقتصادی هم اعلام مبلغ و زمان واریز یارانه فروردین ماه پربازدید بود. همچنین خبر انتقال ۲ ساعته مسافر ریلی تهران-همدان با سرعت ۱۶۰ کیلومتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در خبر پربازدید دیگری اعلام شد سنت یارانه نقدی شکست.

57231

کد خبر 654645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    15 6
    روحانی بی رقیب است