عدم استقبال مطلوب مردم سمنان از افتتاحیه مسابقات بین‌المللی ووشو

آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور 13 کشور در سمنان برگزار شد

آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور 12 تیم خارجی و 2 تیم از جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه در سالن غدیر سمنان با حضور مسوولان کشوری و استانی و ووشوکاران برگزار شد.

آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس عصر جمعه بیست و پنجم فروردین 96 با رژه تیم های مخنلف از کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و 2 تیم از جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس از 25 تا 27 فروردین 96 با حضور 12 تیم ووشو از کشورهای خارجی و 2 تیم از ایران شامل تیم جام پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر ووشو و تیم ووشو سمنان برگزار می شود.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در وزن های 55+، 60+، 65+، 70+، 75+، 80+، 85+، 90+ و 95+ کیلوگرم در بخش های ساندا و تالو و با حضور 124 ووشوکار از 12 تیم خارجی و 34 ووشوکار در قالب 2 تیم از ایران از روز شنبه 26 فروردین 96 به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر سمنان برنامه‌ریزی شده است.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از مهمانان ویژه آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات ووشو جام پارس در سمنان هستند.

محمدرضا خباز استاندار، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و سید عباس دانایی فرماندار سمنان و فرزاد فتاحی مدیدکل ورزش و جوانان استان سمنان از دیگر مهمانان ویژه آیین افتتاحیه این مسابقات بین‌المللی در سالن غدیر سمنان هستند.

در آیین افتتاحیه این دوره از رقابت ها آیین های بومی و محلی استان سمنان به نمایش گذاشته شد و تندیس یوزپلنگ آسیایی که استان سمنان یکی از زیستگاه‌های این گونه در حال انقراض است به نمایش درآمد.

»حاشیه‌های مراسم افتتاحیه:
** عدم استقبال مطلوب مردم سمنان از مراسم افتتاحیه این مسابقات کمی جای تعجب داشت که البته بی ربط به عملکرد مدیر اداره ورزش و جوانان استان نیست!

** محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران مهمانان ویژه آیین افتتاحیه این مسابقات بودند.

** محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و سید عباس دانایی فرماندار سمنان و فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در این آیین حضور داشتند.

** در این آیین از استاندار سمنان به خاطر حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی در سمنان تقدیر شد.

** در آیین افتتاحیه این دوره از رقابت ها آیین های بومی و محلی استان سمنان به نمایش گذاشته شد و تندیس یوزپلنگ آسیایی که استان سمنان یکی از زیستگاه‌های این گونه در حال انقراض است به نمایش درآمد.

** نیروهای انتظامی برای پیشبرد مطلوبتر امور و ایاب و ذهاب به ورزشکاران و تماشاگران ناظر بر امور هستند.

** در اطراف سالن ورزشی غدیر پارچه نوشته هایی با عناوین آغاز این رویداد ورزشی و خوشامدگویی ورزشکاران نصب شده است.

** آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو با استقبال جدی شهروندان و علاقه مندان به ورزش ووشو مواجه نشده است.

** زمان آغاز آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت 17 امروز اعلام شد که با کمی تاخیر شروع شده است.

** اعضای تیم های مدعو خارجی از تاخیر آغاز آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی ووشو گلایه داشتند.

** یکی از تماشاگران به خبرنگار ما گفت ای کاش این مسابقات در شهرستان دامغان برگزار می شد چون این تیم ووشو دامغان است که نایب قهرمان ووشو کشور است.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس روز یکشنبه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در سمنان پایان می یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =