ایران و اندونزی بخت اول قهرمانی مسابقات ووشو جام پارس در سمنان هستند

دبیر فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ایران و اندونزی به عنوان قوی ترین تیم های حاضر، بخت اول قهرمانی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان هستند

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین محمود تدین عصر جمعه در حاشیه آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان به خبرنگاران گفت: تیم ووشوی جمهوری اسلامی در این دوره مسابقات به دنبال قهرمانی نیست و این مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان ووشو برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی در پایان اردیبهشت 96 در آذربایجان است.
وی با اشاره به اینکه 2 تیم پارس جنوبی و تیم استان سمنان به عنوان نمایندگان ووشوی ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان حضور دارند ،گفت: ملی پوشان ایران در این مسابقات علاوه بر قهرمانی، با هدف آمادگی بیشتر برای مسابقات کشورهای اسلامی تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: تیم های ایران، اندونزی، قزاقستان و عراق از قدرت های مطرح در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان هستند.
تدین تاکید کرد: تیم چین به دلیل قرارداشتن این مسابقات در زمان سال نو این کشور و تیم آمریکا به دلیل مشکلاتی در صدور روادید در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان حضور نیافتند.
دبیر فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مسابقات این دوره روزهای 26 و 27 فروردین 96 با حضور ورزشکاران 12 کشور خارجی و 2 تیم از ایران در سالن غدیر سمنان برنامه ریزی شده است.
در این آیین محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان حضور دارند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در بخش های ساندا و تالو و با حضور 124 ووشوکار از 12 تیم خارجی و 34 ووشوکار در قالب 2 تیم جام پارس و استان سمنان از ایران از روز شنبه 26 فروردین 96 به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر سمنان برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =