۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

ایسنا نوشت: برنامه نقد فیلم «سینما یک» از پنجشنبه ۳۱ فروردین روی آنتن شبکه یک می‌رود و قرار است به نقد فیلم‌های سینمای ایران و جهان بپردازد.

برنامه «سینما یک» که سال‌ها پیش از تلویزیون پخش می‌شد، به آنتن بازگشته است و از این هفته پنجشنبه‌ها از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. این برنامه با عوامل جدید به نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و جهان می‌پردازد.

غلامعباس فاضلی، تهیه‌کننده، درباره سری جدید این برنامه گفت: «در سری جدید برنامه «سینما یک» هر هفته یک چهره فرهنگی یا هنری مهمان برنامه خواهد بود. تفاوتی که این دوره از برنامه با دوره‌های قبلی دارد این است که فیلمی که در برنامه به نمایش و نقد و بررسی درخواهد آمد، فیلم پیشنهادی مهمان برنامه است. به عبارت دیگر تماشاگران به تماشای فیلمی خواهند نشست که فیلم محبوب مهمان برنامه است و او تماشای این فیلم را به آنها توصیه می‌کند.»

عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی اضافه کرد: «تاکنون چهره‌های شاخص و متعددی از جامعه سینمایی، هنری، و فرهنگی به استودیوی «سینما یک» آمده‌اند و درباره فیلم محبوبشان به نقد و بررسی پرداخته‌اند.»

سردبیر سایت «پرده سینما» گفت: «از همین پنجشنیه ۳۱ فروردین نخستین قسمت این برنامه ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «سینما یک» تلاش می‌کند مجدداً فضای نقد و بررسی فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و جهان را که از زمان برنامه «هنر هفتم» در دهه ۱۳۷۰ سابقه‌ای طولانی در شبکه یک داشته و چند سالی با وقفه مواجه شده بود، را احیا کند.»

در این دوره از «سینما یک» غلامعباس فاضلی علاوه بر تهیه‌کنندگی، مجری این برنامه هم هست. «سینما یک» در گروه تأمین برنامه شبکه یک سیما تولید شده است.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =