دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور رفت.

به گزارش خبرآنلاین، محسن رهامی، دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت.

وی با بیان اینکه مستقل کاندیدا خواهد شد، تاکید کرد که نامزد پوششی اصلاح طلبان نیست.

رهامی در پاسخ به این سوال که آیا دیدار اخیرش با رهبری در رسیدن به این تصمیم تاثیرگذار بوده است؟، اظهار داشت: شب گذشته دیداری یک ساعته با رهبری داشتم که در این تصمیم بی تاثیر نبوده است. محسن رهامی بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: من برنامه تفضیلی کار خودم را در فرصت مناسب عرض می کنم. به عنوان کسی که از مجموعه اصلاح طلبان برای پیگیری گفتمان اصلاحات و مطالبات اصلاح طلبان آمده‌ام.

او افزود: برای احیای کرامت انسانی و ترویج گفتمان صلح را در منطقه آمده‌ام. آمدم تا صدای محرومان و مظلومان کشور باشم.

رهامی گفت: دولت من دولت ضدفساد و ضد رانت خواهد بود. فساد آفتی است که به جان برخی نهادهای ما رسوخ کرده است.

این فعال اصلاح طلب گفت: توانمند ساختن مناطق کمتر برخوردار دیگر برنامه من است. بسیاری از مناطق ایران از حداقل زندگی در خور شأن یک ایرانی بهرمند نیست.

وی افزود: گردش نخبگان از برنامه های دولت من است که نخبگان در رأس مدیریت های دولت من قرار گیرند. بنابراین مشارکت همه اقشار ملت، اقوام و مذاهب در دولت من ضروری است.

رهامی اظهار کرد: بازتعریف و پیشبرد گفتمان اصلاحات از دیگر برنامه های من است. سیاست سازندگی گفتمان آقای هاشمی و پیگیری گفتمان اصلاح طلبی آقای خاتمی و گفتمان اعتدال آقای روحانی را در دولت خودم الگوگیری می کنم.

وی افزود: مجموعه های برنامه های من می خواهد به احیای واقعی تمدن ایرانی و اسلامی منجر شود.

رهامی در پاسخ به این سئوال که روحانی کاندیدای اصلاح طلبان است آیا به نفع او کنار می کشید؟ گفت: من کاندیدای مستقل هستم آمدم که برنامه هایم را خودم اجرا کنم. من جزء نمایندگان اول و دوم مجلس هستم در زمان جنگ در مجلس بودم تجربه های گرانبهایی دارم در حوزه حقوق بشر تلاش کردم. کمتر اصلاح طلبی بود که پیگیری برخی مطالبات باشد اما من وارد صحنه شدم همان طور که در دفاع از حقوق دانشجویان به صحنه آمدم همان رویه را ادامه می دهم. من به عنوان کاندیدای پوششی به هیچ وجه وارد نشدم و تجربه 30 ساله ام است و از آن دفاع خواهم کرد.

وی درباره مشورت گرفتن از روحانی و بزرگان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفتم گفتمان ها را دنبال می کنم بنا نیست که کسی می خواهد وارد صحنه انتخابات شود از کسی مشورت بگیرد.

وی درباره مهمترین نقد به روحانی گفت: نقد به رقبا زود است باید اول برنامه هایم را بگویم نقد برنامه های گذشته دولت ها مسئله بعدی است. نقد جدی به برنامه های توسعه ای دولت های گذشته دارم. چون باعث شد خیلی جاها را مشاهده می کنیم از دیگر مناطق کشور به حاشیه شهر های بزرگ به ویژه تهران مهاجرت کردند و حاشیه نشینی وجود دارد.

همچنین یک عضو شاخص کمیته تحقیق از مفاسد اقتصادی، کاندیدای ریاست جمهوری شد.

عباس پالیزدار در لحظه ورود به وزارت کشور گفت: از مفاسد اقتصادی جلوگیری می کنم. با دکتر خزعلی یکی هستیم دو روح در یک کالبد هستیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    32 0
    دو روح در یک کالبد؟؟ احتمالا منظورش یک روح در دو کالبد هست.