نویسنده و کارگردان تبریزی از عملکرد صداو سیمای استان آذربایجان غربی در رابطه با بی توجهی به داغدیدگان سیل آذربایجان انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در متن اطلاعیه این کارگردان که در اینستاگرامش منتشر شده آمده است:

انا الله و انا عليه راجعون

ما ز ياران چشم ياري داشتيم..!

حادثه دلخراش سيل آذربايجان بار ديگر مردم منطقه و كشور عزيزمان را داغدار كرد و زخم هاي به جا مانده از زلزله ورزقان و حادثه قطار تبريز مشهد را تازه نمود. در حاليكه مسئولان محترم كشور از مقام معظم رهبري گرفته تا ساير دولتمردان با مردم آذربايجان ابراز همدردي نموده و پيام تسليت ارسال كرده اند، شبكه استاني مركز اروميه در عملي نا پسند ، بي آنكه توجهي به چنين اتفاقي بكند، اقدام به پخش برنامه طنز و موسيقي شاد مي نمايد.

حال بماند كه استان آذربايجان غربي نيز خود در اين حادثه قرباني داده! ذوق زدگي مجريان برنامه از بارندگي هاي روزهاي اخير به همراه محتواي شاد برنامه چنان وا مي نمود كه گويا تهيه كنندكان و مديران شبكه دو روز گذشته را از منازل خود بيرون نيامده و پيگير خبرها نبوده اند. و يا حافظه شان را از دست داده اند..!

آموزه هاي اخلاقي ما بر اين اصل پايدار است كه چنانكه در همسايگي مان عزايي باشد خود را شريك غم او بدانيم و اگرهم نه كه سكوت اختيار كنيم. نه اين كه بر طبل شادي بكوبيم. كه زخم چنين چيزي از خود حادثه دردناك تر است. گويي خبر سيل از ساعت ٢٣ به گوش مسئولان شبكه رسيد( با تماس هاي مردمي) كه در اقدامي عجولانه نوار مشكي رنگ را در قاب تلويزيون حك كردند.

مع الهذا اين عمل ناشايست را نه به حساب مردم غيور اروميه كه به حساب خواب آلودگي مديراني مي گذاريم كه دغدغه هايي غير از مسئوليتي دارند كه به عهده گرفته اند.

نه از تن، بلكه از جان، بي گلايه
بدان اي دوست، بايد كه گذر كرد...

محسن خدابنده : نويسنده و كارگردان

شایان ذکر است صداوسیمای استان آذربایجان غربی دیشب و درحالی که مسئولین کشوری و استانی بابت اتفاقات سیل جمعه پیام‌های تسلیت صادر و از مردم داغدار بودند، اقدام به پخش موسیقی های شاد و بی توجه به این ماجرا کرده بودند که با انتقاد شدید مردم در شبکه های مجازی همراه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =