آغاز عملیات روسازی خیابان‌های شهرک صنعتی الیگودرز

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از اجرای پروژه روسازی خیابانهای شهرک سنگ و صنعتی الیگودرز در ابتدای سال خبر داد.


به گزارش خبرآنلاین لرستان- بختیار رازانی اظهار داشت: پیمانسپاری پروژه روسازی خیابانهای شهرک سنگ و صنعتی الیگودرز در پی سفر معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به استان و بازدید از شهرکها و دستور اکید ایشان جهت ساماندهی شهرکهای صنعتی و سنگ الیگودرز انجام پذیرفت.
رازانی گفت: عملیات اجرایی ساماندهی وضعیت معابر عمومی دو شهرک مذکور و همچنین زیبا سازی وضعیت ورودی آن دو شهرک با برآورد اولیه 16500 میلیون ریال پیمان سپاری شد.
وی بيان داشت: همچنین در این راستا در اسفندماه سال گذشته پروژه مخابرات شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده و پروژه مخابرات شهرک سنگ نیز با تفاهم نامه ای جداگانه با شرکت مخابرات استان جهت اجراء عملیاتی گردیده است.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي لرستان، درباره پیگیری وضعیت صدور اسناد تفکیکی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک سنگ الیگودرز نیز گفت: شهرک سنگ الیگودرز به مساحت 44 هکتار بوده که در سال گذشته اسناد تفکیکی واحدهای مستقر در این شهرک اخذ گردید و واحدهای صنعتی به منظور اخذ تسهیلات از بانکهای عامل این اسناد را می توانند بعنوان وثیقه استفاده نمایند.
رازانی تصريح كرد: در سنوات گذشته برخی از واحدها نسبت به اخذ تسهیلات از بانک اقدام نموده که سند افراز شده کل در ترهین بانک قرار گرفته بود و در حال حاضر با توجه به صدور اسناد تفکیکی این مشکل رفع گردید.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =