استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر فرمایش معمار کبیر انقلاب که 'میزان رای ملت است'، گفت: کاندیداها از عوامفریبی بپرهیزند، زیرا مردم با شعور بالای سیاسی فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب می کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در گردهمایی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری با رویکرد توسعه سرمایه گذاری اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت در راستای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انتخاب فرد اصلح است.


به گفته وی، توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی برای ضربه زدن به ارزش های نظام از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته که در تمام عرصه ها هوشیاری مردم و پایبندی ملت ایران به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشه های آنان را خنثی کرده است


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عملکرد و برنامه های خود را ارائه کنند تا مردم با آگاهی و بررسی مناظره های نامزدها، فرد اصلح را انتخاب کنند.


سلیمانی دشتکی افزود: افراد در انتخابات پیش رو از شعارهای پوپولیستی و عوامفریبانه پرهیز کنند که این سیاست در زمان حاضر با گسترش آگاهی و دانش و اطلاعات عمومی دیگر نتیجه نمی دهد.


به گفته وی، در زمان کنونی که استفاده از انواع تکنولوژی ها و فضای مجازی در دورافتاده ترین نقاط نیز رشد یافته، شعارهای عوامفریبانه دیگر جواب نمی دهد.


سلیمانی دشتکی با تشریح فعالیت های گازرسانی، آبرسانی، توسعه حمل و نقل و راهسازی در چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم ادامه داد: زیرساخت های سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در این استان مهیاست.
وی مشارکت تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی را در تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی، عمرانی و آموزشی استان خواستار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =