میزان نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، دلایل رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر تهران را اعلام کند.

مهدی چمران گفت: رایزنی ها برای باز گرداندن افراد رد صلاحیت شده به چرخه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هنوز پاسخی در این رابطه داده نشده و تنها از طریق شورای شهر، رایزنی هایی با رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت افراد رد صلاحیت شده باید مشخص شود، گفت: امیدوار هستیم تکلیف افراد رد صلاحیت شده هر چه سریع تر مشخص شود زیرا اعتقاد داریم در رد صلاحیت ها جناحی عمل شده است.

چمران بیان کرد: تعیین و تکلیف اعضای رد صلاحیت شده به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب شورای شهر فرصت می دهد که لیست خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به لزوم اعلام دلایل رد صلاحیت اعضای شورای شهر تهران گفت: از هیئت نظارت درخواست کرده ایم که دلایل رد صلاحیت هر یک از اعضا را به طور جدا و با جزئیات اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه اعلام دلایل رد صلاحیت های برخی از اعضای شورای شهر تهران گفت: دلایل رد صلاحیت ها به طور کلی گفته شده و از جزئیات آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

47235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    3 0
    هر وقت شوراي نگهبان دلايل رد صلاحيت هاش رو گفت اينا هم ميگن
  • حقی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    2 0
    باسلام اینکه دلایل ردصلاحیت داوطلبین بایداعلام شود،خیلی خوب است،اماآقای چمران چه نیکو بودهمین درخواست رابرای انتخابات مجلس شوراومجلس خبرگان وریاست جمهوری هم میکرد.
  • م ر IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    4 0
    حالا رد صلاحیت بد شد