۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲

اینتر میلان همچنان در انتظار حضور رفا بنیتز در این تیم است.

برخلاف  گزارش هایی  که در این هفته در رسانه های ورزشی دیده می شد اینتر پس از جدایی مورینیو به شکلی جدی به انتقال رافا بنیتز مربی لیورپول فکر می کند و در حالیکه همه تصور می کردند شانس اول مربیگری اینتر به فابیو کاپلو می رسد ، انها درخواست رسمی شان را به مدیربرنامه های کاپلوتحویل داده اند. خبر احتمال انتقال رافا بنیتز دو هفته قبل منتشر شد اما  از  ان پس مسئولان اینتر سعی در بهبود شرایط پیشنهاد ارائه شده به رافا داشته اند تا اورا برای حضور درسان سیرو تطمیع کنند. ماسیمو  موراتی مدیر باشگاه هم گفته بود: بنیتز همیشه از نظر من مربی خوبی بوده اما او در حال حاضر باباشگاه دیگری قرار داد دارد.

یکی از منابع مطلع در باشگاه اینتر ضمن تایید علاقه موراتی به بنیتز گفت : همه تصور می کردند باشگاه به دنبال کاپلواست وبا این کار بنیتز از کانون توجه رسانه ها دور شد.

گزارش ها حاکی از پیشنهاد عجیب اینتر به بنیتز است که دستمزد 5/4میلیون دلاری  سالانه او را دو برابر خواهد کرد اما با تمام اینها شاید بنیتز همچنان بخواهد دست به انجام کاری غیر ممکن بزند و با لیورپول به فکر قهرمانی درلیگ برتر باشد.

البته راه او در اینتر هم سخت است و با توجه به سه جامی که مورینیو برای این باشگاه در فصل قبل به دست آورد هر کارنامه ای بجز این در فصل آینده شکست محسوب خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 65979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =