رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وی به استان البرز خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، دکتر موفق اظهار داشت: در راستای تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق اقتصاد مقاومتی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت فردا جهت افتتاح چند شرکت و واحد تولیدی به خصوص افتتاح واحد تولیدی پارس فولاد جم سما (دنیلی) به استان البرز سفر خواهد کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خاطر نشان کرد: میزان سرمایه گذاری کلی طرح های افتتاحی 2050 میلیارد ریال است و 820 شغل با افتتاح این واحدها ایجاد خواهد شد.
دکتر موفق در ادامه گفت: شرکت تولیدی خدماتی پارس فولاد جم سما (دنیلی) در زمینی به مساحت 140000 متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد بنا گردیده که 35000 متر مربع به کارخانه تولید و مونتاژ محصولات و 2000 متر مربع نیز به ساختمان فنی و اداری تخصیص یافته است.
وی افزود: هدف از این سرمایه گزاری بهبود توان رقابتی تولید کنندگان ایرانی در زمینه محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی از طریق ارائه خدمات بهینه و تولید کالاهای داخلی مطابق با کیفیت جهانی گروه دنیلی می باشد.
لازم به ذکر است شرکت دنیلی ایتالیا یکی از شرکت های تولید قطعات و ماشین آلات کارخانجات قطعات فولادی است و در برخی کارخانه های فولادسازی در کشور توانسته دربخش فنی و ساخت ماشین آلات فعالیت کند.
گفتنی است: این شرکت ایتالیایی تا کنون حدود 16 کارخانه فولادسازی در قاره آسیا راه اندازی کرده که با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی اشتهارد به فرودگاه بین المللی و باربری پیام کرج، این شهرک را برای احداث کارخانه قطعات فولادی مناسب دانسته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =