در ۱۱اردیبهشت، ماجراهای مناظره داغ جمعه گذشته و پیش‌بینی داغتر شدن مناظره در جمعه آینده، اخبارپربازدیدی بود.

در سرویس سیاسی تاکتیک غیرمنتظره رئیسی همه را غافلگیر کرد و نتیجه آنها اصول‌گرایان، قالیباف را تنها گذاشتند. در این سرویس علت حذف برنامه رادیویی قالیباف هم اعلام و پربازدید شد. از همه مهمتر اینکه همه باید روز جمعه منتظر یک مناظره کاملا سیاسی باشیم. این سه خبر پربازدید و مهم امروز بود.

در سرویس اقتصادی وزیر کار اعلام کرد: حداقل حقوق مستمری‌بگیران یک میلیون و ١٠٠ هزار تومان شد. همچنین گزارشی درباره آن‌چه وارثان کرباسچی بر سر تهران آوردند هم بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس پرسش یک‌ فعال بخش‌خصوصی از قالیباف پربازدید بود: واقعا دولت‌یازدهم فاصله طبقاتی را بالا برد؟

در سرویس فرهنگ و هنر مردم نظر دادند آیا با موضع‌گیری هنرمندان در انتخابات ریاست‌جمهوری موافقند؟ همچنین خاطره آشنایی مهران مدیری و محمدرضا هدایتی با ترانه «مرغ سحر» بازدید زیادی داشت و در گزارشی هم تخلفات انتخاباتی رسانه‌ها در ۹ اردیبهشت برشمرده شد.

در سرویس جامعه این خبر اندوهبار پیچید که سرباز مرزبان اسیر شده در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسیده است. روحش شاد. در این سرویس خبر آمد که مسافران پرواز نجف-تهران از هواپیما پیاده نمی‌شوند. همچنین احتمال ارتباط قتل سعید کریمیان، ‌مدیر شبکه جم با یک اختلاف مالی مطرح شد.

در سرویس بین الملل توضیحات قشقاوی درباره بی‌احترامی به زنان در فرودگاه گرجستان بازدید زیادی به دنبال داشت. سخنگوی وزارت خارجه هم در نشست خبری خود توضیح داد: وزارت‌خارجه پیگیر موضوع سفارت عربستان است! اظهارنظر ترامپ که گفت: رهبر کره‌شمالی آدم "باهوشی" است هم بازدید زیادی با خود آورد.

در سرویس فناوری اطلاعات گفتند واحد پیکسل گوگل یتیم شد!

همچنین در سرویس طنز هم بالاخره پشت‌پرده شکایت قالیباف از مناظره اول لو رفت!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =