ایرنا نوشت: عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با نخستین مناظره انتخاباتی گفت: نباید به نحوی برخورد کرد که حرمت اشخاص نادیده گرفته شود و خدای ناکرده شاهد رفتارهای خارج از شئون و نزاکت باشیم.

حسینعلی امیری با بیان این که رعایت اخلاق، رعایت آموزه های دینی است، اظهار داشت: در برخی بخش های مناظره نخست اخلاق اسلامی رعایت نشد که امیدواریم در مناظره های بعدی به این موضوع توجه کافی شود. اخلاق، صداقت، راستگویی، امانتداری و پایبندی به اصول و موازین اسلامی همواره باید در مناظره ها مدّنظر قرار گیرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان این که این هنجارها نباید شکسته شود، تاکید کرد: باید کرامت ذاتی انسان ها را مراعات کنیم و فضیلت های انسانی نباید خدشه دار شود.

وی تاکید کرد در مناظره ها امیدوار کردن مردم به امور غیر واقعی، بالا بردن سطح توقعاتی که امکانات کشور امکان اجابت آنها را ندارد به هیچ وجه به صلاح کشور نیست. نباید به نحوی برخورد کرد که حرمت اشخاص نادیده گرفته شود و خدای ناکرده شاهد رفتارهای خارج از شئون و نزاکت باشیم.

وی انتخابات را یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: فضائل انسانی و مفاهیم ارزشی باید تحت هر شرایطی حفظ شود و نباید این مفاهیم مهم قربانی مسائل زود گذر انتخابات کنیم.

27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =