۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در نشستی به تشریح اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه پرداخت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، خسرو ارتقائی با بیان این مطلب در جلسه رفع موانع و مشکلات در مسیر احداث پروژه قطار کرج - هشتگرد با تأکید بر اهمیت پروژه قطار کرج - هشتگرد،خواستار اهتمام جدی جهت پیشبرد این طرح ملی شد.
وی افزود: بنا به طرح موضوعی مبنی بر تشدید مشکلات ترافیکی در زیرگذر بهشت سکینه که توسط شهردار کمالشهر عنوان شد و با لحاظ طرحی موقت جهت هدایت ترافیکی در نقطه مورد اشاره توسط شرکت عمران شهر جدید مقرر گردید طرح اجرا شده که بیشتر توسط دستگاه های ذیربط (پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ) مورد تائید واقع شده با لحاظ مراتبی مورد بهره برداری قرار گرفته و مسیر اجرای پروژه از هم اکنون آزاد می شود.
ارتقائی تصریح کرد: به منظور کاستن از معضلات ترافیکی مترتب در محدوده زیرگذر که پس از بهره برداری از طرح جدید احتمال افزایش گره ترافیکی در آن قابل پیش بینی می باشد، مقرر شد از این به بعد تردد تریلرهای شهرک صنعتی بهارستان از زیرگذر ممنوع شده و این دسته از وسایل نقلیه جهت دسترسی از پل کردان استفاده نمایند.
معاون استاندار افزود: جهت تقلیل ترافیک در ایام پایانی هفته کمیته فنی شورای ترافیک استان موظف شد ظرف مدت یک هفته با همفکری سایر دستگاه های ذی ربط، طرحی ترافیکی اعم از ایجاد محدودیت یکطرفه و یا غیره را برای تردد اتوبوس های عبوری تنظیم و ابلاغ نماید.
ارتقائی افزود: در خصوص درخواست شهرداری کمالشهر مبنی بر ایجاد ایستگاه این شهر در مسیر پروژه، مقرر گردید پیشنهادی از طریق مکاتبه با دستگاه مربوطه پگیری شده، سپس توافقات لازم بین شهرداری های کرج و کمالشهر و شهرک صنعتی بهارستان برای تامین اعتبارات جهت احداث ایستگاه صورت پذیرد.
وی افزود: شرکت عمران متعهد شد پل عابر پیاده ای که توسط اداره کل راهداری در محدوده پیشاهنگی به گلدشت احداث شده است را از روی خط پروژه ببرد و همچنین پس از اتمام مسیر نسبت به عبور مسیر زیرگذر از روی خط مبادرت شود.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: در خصوص خط متعلق به آب منطقه ای در مجاورت پل حصارک، تاکید شد که شرکت عمران ابعادی را که از سوی آب منطقه ای اعلام شده است رعایت نموده؛ همچنین راهداری و شهرداری کرج بایستی تمهیدات لازم جهت عبور دبی آب را لحاظ نمایند.
وی افزود: در مورد راه دسترسی دانشگاه نیز مقرر شد؛ حداکثر ظرف مدت یک هفته جلسه کمیته فنی توسط استانداری برگزار شده و نتیجه آن جهت اتخاذ تصمیم نهایی به شورای ترافیک استان ارائه شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =