وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور ویژه برای پیگیری حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر صادر کرد و معاون معدنی و مدیرکل دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارتخانه را برای بررسی علت حادثه به منطقه اعزام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پی انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر، که صبح امروز اتفاق افتاد، محمد رضا نعمت زاده ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان حادثه، جعفر سرقینی، معاون معدنی و رسول یاراحمدی، مدیرکل دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارتخانه را برای بررسی موضوع به منطقه اعزام کرد.

وی ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان حادثه معدن اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت ویژه ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و مراتب را در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مردم خواهیم رساند.

ربیعی نشست خبری را رها کرد و به گلستان رفت

ایلنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع از وضعیت انفجار در معدن ذغال سنگ زمستان یورت به نمایندگی از رییس‌جمهور عازم محل حادثه شد.

علی ربیعی در نشست خبری عصر امروز خود که قرار بود سیاست‌های اشتغالزایی دولت را تشریح کند، به دلیل حادثه انفجار در معدن ذغال سنگ زمستان یورت شمال غربی در استان گلستان این نشست را نیمه کاره گذاشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میانه نشست خبری تشریح برنامه‌های اشتغال گفت: هم اینک نامه‌ای از سوی رییس جمهور به دست من رسید.

او ادامه داد: براساس دستور رییس جمهور و به دلیل انفجار در معدن در گرگان و کشته شدن چند معدنکار و رسیدگی به ابعاد این موضوع هم اینک در حال راهی شدن به گرگان هستم.

گفتنی است، وزیر تعاون به همراه چند تن از معاونان خود امروز در این جلسه برنامه‌های اشتغال را تشریح می‌کرد که پس از دریافت خبر انفجار معدن گرگان و دستور رئیس‌جمهوری جلسه را ترک کرد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =