روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به فیلم مستند انتخاباتی برخی از کاندیداهای اصولگرا نوشت: دوستان سینمایی عجب مستند‌هایی ساخته‌اند از ایران که یک نقطه آباد هم ندارد انگار. باور کنید همین فیلم‌ها را اگر به جشنواره‌های به قول خودشان، ضد ایرانی بفرستند، یک اسکار که چیزی نیست، همه اسکار‌ها را یک جا می‌برد، از بازی تا گریم تا داستان تا فیلمبرداری، تا.... آن وقت فلان روزنامه و سایت و آدم خواهد ماند چه بنویسد و چه بگوید در باره این فیلم "خودی"؟!

ضد انقلاب چه می‌توانست بگوید در باره کارنامه چهل ساله انقلاب که امروز مدعیان سوپر انقلابی نگفته باشند؟

فکر می‌کنم ضرب المثل "بالاتر از سیاهی رنگی نیست" را باید چنین اصلاح کرد که؛ بالاتر از سیاهی، رنگی هست، همان رنگی که دوستان دارند نشان می‌دهند!

یک نفر از این مدعیان اخلاق و اصول گرایی بپرسد خود دیده‌اند دست ساز ستادشان را؟ دیده‌اند ایران را در تراز جوامع نخستین نشان می‌دهند؟ خوش انصاف‌ها، به هرجا روکنید ثمرات انقلاب را می‌بینید. به کوچه خانه خود نگاه کنید خیلی چیز‌ها را می‌بینید، آن وقت بر این همه کار انجام شده چشم می‌پوشید و فقط سیاهی می‌بینید؟ فکر می‌کنید از این سیاهی متراکم که ساخته اید، سپیده سرخواهد زد؟ نه، دوستان، زمستان رقابت‌ها به پایان خواهد آمد و روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که چهره نورانی انقلاب را ندیدند، یا نخواستند ببینند و برای به دست آوردن چند رای بیشتر، چراغ‌ها را خاموش کردند، به این هم بسنده نکردند که پای مقدسات را هم به میان کشیدند مثل " آن مرد رفته" که حضرات، مقدسات را خرج راهش کردند باز همان نمایشنامه را نوشته‌اند برای فردی دیگر.

302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    9 72
    یکی این موضوعات رو باید به روحانی بگهشما هم جوری حرف می زنید که انگار دولت احمدی نژاد اصلا کاری نکرده و مملکت به عصر حجر رفته بود و شما نجاتش دادید رطب خورده منع رطب می کنه
    • علیرضا IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      32 2
      سلام در جواب دوست عزیزمون که حمایت از دولت احمدی نژاد می کنه باید بگم که کاری که آقای احمدی نژاد و دارو دسته اش با این مملکت و مردم و بخصوص نظام کرد قاجار در عرض 8 سال با کشور نکرد یا عمدی یا سهوی هر چه بود بیشتر شبیه خدمت به نظام صهیونیستی بود تا به کشور.
    • بی نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      24 0
      عصر حجر بود دیگه کجای دنیا گوگل را فیلتر مینند که دولت قبل دو ماه گوگل را برای تنبیه امریکا فیلتر کرده بود
    • بی نام RO ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      0 1
      خودت فهمیدی چی گفتی؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      1 0
      دقیقا همینطوری شده که میفرمایید.
  • بی نام RO ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    106 5
    اگر یک اصلاح طلب ساخته بود می شد سیاه نمایی و داد کیهانیان در امده بود اما حالا...
    • ایرانی A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      15 0
      گل گفتی
  • محسن IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    51 3
    همین آدما وقتی یکی مثل فرهادی فیلمی میسازه که جایزه معتبر جهانی میبره هزاران بار به او طعنه و کنایه میزنند و از این فراتر او را خائن به مردم و کشور مینامند..چرا؟ چون به زعم اینها فرهادی در فیلمش سیاه نمایی کرده و تصویر بد و مخدوشی از ایران به جهان نشان داده...اما به خودشون که میرسه هیچ خط قرمزی برای سیاه نمایی از ایران قائل نیستند...لابد در مرام اینها هدف وسیله را توجیه میکنه
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    35 3
    واقعا جای بسی تاسف وتامل که این اقایان حرف هائی درمناظرات می زنند که دل هر رزمنده 8 سال دفاع مقدس ومدافعین حرم را به درد می اورد اقایان اگر این انقلاب نمی شد شماها هم این پست وعنوان را ندشتید واین خونه وزندگی را هم نداشتید حضرت عباسی یک چند دقیقه ای در یک اتاق خلوت کنید ببینید قبل از انقلاب چه داشتید والان چه دارید //؟؟/مدیون شهدا وامام شهدا هستید راستی یادم نمی رود در روزهای اول انقلاب جلوی دانشگاه تهران با بچه کمونیست ها بحث می کردیم فردی امده بود در دفاع از کارگر حرف می زد که یک کارگر با شلوار پاره هم انجا بود به ایشان گفت اگر راست میگی برو برایم یک شلوار بخر واو ماند چه کند؟؟؟؟؟؟؟وامروز هم کسانی که به برکت انقلاب وخون شهید و.. در شمال تهران زندگی می کنند و....دم از 4 درصد و96 درصد ؟؟؟؟؟
  • امیر A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    82 14
    پس بالاخره پذیرفتید که اسکار به سیاه نمایی ها از ایران تعلق گرفته و می گیرد
    • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      6 53
      شما اصولا مخ تون یک جور دیگه کار می کنه.دوستمون کی همچو جیزی گفت؟ نوشته رو دقیق بخون و سعی کن مفهومش را بفهمی. سعی کن. جای دوری نمی ره. اینقدر سطحی نباشید.
    • فرزان IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      1 48
      دوست عزیز به طعنه این مورد گفته شد. یعنی اگر به خاطر سیاه نمایی فرهادی اسکار گرفته، سازندگان این مستند ها هم باید 10 تا اسکار بگیرن.
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    0 75
    دست خدا بالاترین دستهاست و خدای ارحم الراحمین قاضی و داور عادلیه ... خدای مهدی موعود و امام غریب ع نقشه های ریاکارانه را نقش بر آب می کند .
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    6 0
    این فیلم خورا ک تصویری مناسبی برای شبکه های معاند تهیه کرد والحق که سازنده ان در سیاه نمایی و روسیاه نشان دادن انقلاب اسلامی دست همه شبکه های ضد انقلااب را از پشت بست