۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵

فابیو کاناوارو کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا چند روز مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2010، در یک اقدام غیر منتظره با باشگاه الاهلی امارات به توافق رسید.

روزنامه ایتالیایی لا استمپا روز چهارشنبه با انتشار این خبر افزود، کاناوارو 36 ساله قرار است قرارداد دو ساله ای به ارزش یک میلیون یورو در فصل به علاوه پاداشی 5 ملیون یورویی با این باشگاه اماراتی امضا کند.
گفته می شود، وی که شانس تمدید قرار خود با باشگاه یوونتوس را از دست داده است، نظر تعدادی از تیم های سری آ را به خود جلب کرده اما ظاهرا قصد دارد چالش جدیدی را در خارج از ایتالیا تجربه کند.
از سوی دیگر رییس جدید باشگاه الاهلی امارات نیز که اشتیاق زیادی برای سرمایه گذاری های هنگفت روی این تیم دارد، امیدوار است، با ورود کاناوارو بتواند بازیکنان صاحب نام بیشتری را به تیم الاهلی بیاورد.
عبدالله سعید نبودا در این باره گفت:« امضای قرارداد با بازیکنی مثل کاناوارو به خاطر تجربه و توانایی های او، اهمیت زیادی برای ما دارد.»
وی در تلاش است موافقت هری ردنپ سرمربی تاتنهام را هم برای مربیگری این تیم بگیرد.
کاپیتان تیم ملی ایتالیا که به همراه این تیم به قهرمانی در جام جهانی 2006 رسید و به عنوان بهترین بازیکن جهان در همان سال انتخاب شد، تابستان گذشته بعد از سه سال بازی در رئال مادرید به یوونتوس بازگشت.
وی نیز ضمن ابراز خرسندی از رفتن به الاهلی اظهار داشت: همیشه فکر می کردم برای زندگی به دبی بروم. با بازی برای تیم بزرگی مثل الاهلی به آرزویم می رسم.
کاناوارو با سابقه 132 بازی ملی، کاپیتان ایتالیا در جام جهانی آفریقای جنوبی خواهد بود و بعد از آن قصد دارد از فوتبال ملی خداحافظی کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 66246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =