افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران با «نهنگ عنبر ٬۲ سلکشن رویا»

مجموعه سینمایی مگامال اکباتان با ظرفیت 1400 صندلی روز جمعه 22 اردیبهشت ماه با نمایش فیلم «نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجموعه سینمایی با 10 سالن از سوی شرکت نمايشگران پرده نقره‌اي آماده بهره برداری شده و با آغاز به کار آن 1400 صندلی به ظرفیت سالن های سینمایی افزوده می‌شود. این مجموعه دارای 10 سالن سینمایی است که بزرگترین سالن آن 300 نفر گنجایش دارد.

همچنین با افتتاح این مجموعه سینمایی، برای نخستین بار سالن سه بعدی صدا در کشور نیز کار خود را آغاز می‌کند. تعبیه لژ خانوادگی در سالن های این مجموعه، طراحی تجهیزات نور و صدای منحصر به فرد و استفاده از بالاترین کیفیت و استاندارد نور و صدا از جمله ویژگی های این مجموعه است.

مجموعه سینمایی اکباتان به عنوان بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران ساعت 20 جمعه 22 اردیبهشت همزمان با نمایش فیلم «نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا» آغاز به کار می‌کند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    6 1
    هیچی دیگه جنوب به شمال ستاری به خاطر کوروش قفل بود حالا از این به بعد شمال به جنوب هم بخاطر این یکی من که هر روز لعنت می فرستم به کسی که مجوز ساخت کوروش رو توی محل ما صادر کرد
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
      1 0
      واقعا کوروش معضلی شده برای تردد از ستاری اول ووسط و آخر هفته م نداره همیشه همین وضعه
  • مهرداد A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    2 1
    البته افتتاح این مجموعه سینمایی عالیه. اما بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران؟ گمون کنم مجموعه کوروش تو غربِ تهران باشه که 12 سالن و 2800 صندلی داره