ترانه "دوباره ایران" با صدای حجت اشرف‎زاده پایان بخش دومین فیلم تبلیغاتی روحانی بود که جملاتی انتقادی به نسبت فیلم اول این نامزد انتخابات ریاست جمهوری داشت.

به گزارش خبرآنلاین، دومین فیلم انتخاباتی حسن روحانی؛ امشب با اندک تفاوتی نسبت به فیلم نخست وی پخش شد. فیلمی که با انتقاد جوانان آغاز شد و چهره آرام او در مراسم 16 آذر را نشان می داد. جوانانی با دیدگاه‎های مختلف سیاسی که از فساد، اعتیاد، جوانمرگی برجام، حمله به سفارت عربستان و ...می‎گفتند؛ توام با شعارهای «مرگ بر فتنه‎گر» که دقایقی بعد تبدیل شد به «روحانی زنده باد».

توجه دولت به مشکلات محیط زیستی در خوزستان، ارومیه و ...و گام‎های دیپلماتیک دولت، انتقاد مطایبه آمیز رئیس جمهور به صداوسیما، اعتراضش به آنانکه به دنبال ناامیدی مردم هستند، توجه به حقوق اقلیت‎ها و تاکید بر عدم نگرش امنیتی به آنان، دفاع از حقوق ملت، تعریف از انقلابی گری و تعامل سازنده با جهان و ... بخش‎هایی بود که در نخستین فیلم تبلیغاتی روحانی نیز به نمایش درآمده بود.

اما بخش جدید در فیلم دوم به نسبت فیلم اول بیان این جمله رئیس جمهور بود: برخی درصدهایی درآورده‎اند، 10 درصد و 20 درصد و ....اما ما دولت صد در صدی بودیم و همچنان خواهیم بود.

بخش جدید دیگر این فیلم آنجا بود که رئیس جمهور گفت: دنیا تا 29 اردیبهشت نیست و ادامه دارد. حکومت‎ها و دولت‎ها زمان و دورانی دارند. باید به فکر ایرانمان، شرفمان و اخلاقمان باشیم. اگر در کلاس اخلاق یاد بگیریم آن وقت نمی‌آییم پشت تریبون آبروی مردم را ببریم. 

وی بی آنکه از کسی نام ببرد؛ پرسید: اینجوری می خواهیم حقوق ملت را حفظ کنیم؟ و سپس تاکید کرد: رئیس جمهور باید پیگیر حقوق همه ملت باشد.

در پایان فیلم تبلیغاتی دوم روحانی کلیپی با تصاویر سفرهای انتخاباتی اخیر او و جمعیت کثیر حامیانش به نمایش درآمد که توام با ترانه‌ای با صدای حجت اشرف زاده بود. ترانه‎ای با تکمله «دوباره ایران».

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =