امشب تکلیف دیگر فینالیست لیگ‌قهرمانان‌اروپا مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در شرایطی امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه ویسنته کالدرون دیگر دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد که تیم رئال در دیدار رفت با هت‌تریک رونالدو موفق به پیروزی ۳-۰ برابر حریف شد. نتیجه‌ای که در برنابئو رقم خورد و خیال رئالی‌ها را تا حدودی راحت کرده است. اما در طول سال‌های متخلف نتایج بازی‌های دو تیم بارها نشان داده که اتلتیکو در کالدرون تیم دیگری است و می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند. نکته‌ای که اتفاقا زیدان هم تاکید ویژه‌ای روی آن داشته و در بازی ابتدای هفته تیمش برابر گرانادا به بازیکنان اصلی استراحت داد تا امشب با تمام قوا برای حفظ نتیجه و شاید یک برد دیگر و صعود مقتدرانه‌تر به میدان بیاید.

اتلتیکو طی سال‌های اخیر یکی از سرسخت‌ترین حریفان رئال بوده. حتی فراتر از لالیگا و در لیگ قهرمانان اروپا. این برای چهارمین بار متوالی در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان است که دربی مادرید پای ثابت یکی از مراحل بازی‌ها است. البته که اتلتیکو در سه بار قبلی همیشه یک شکست خورده بوده که اتفاقا دو شکست آنها با از دست رفتن دو قهرمانی همراه شده است. گذشته‌ای که باعث می‌شود اتلتیکو بیشتر از هر زمان ممکن به فکر انتقام از رئال باشد. این فکر، به خصوص در ذهن دیگو سیمئونه که به احتمال بسیار زیاد آخرین فصل حضورش در اتلتیکو را سپری می‌کند، مرور می‌شود. با این وجود که قرمز و سفید‌های مادرید کار بسیار سختی در بازی امشب دارند.

وضعیت دو تیم در این فصل بر خلاف یکی‌دو فصل قبل کمی متفاوت است. رئال در لالیگا خودش را از اتلتیکو جدا کرده و جنگ قهرمانی را با بارسا پیش می‌برد. در یو‌سی‌ال هم که برد پرگل در بازی رفت تمایز زیادی بین دو تیم همشهری ایجاد کرده است.

از نکات قابل توجه درباره این مسابقه، شکست‌ناپذیری اروپایی تیم سیمئونه در کالدرون است. اتلتیکو در ۲۲ بازی تحت هدایت سیمئونه در کالدرون موفق به کسب ۱۷ برد شده و فقط یک بازی را واگذار کرده. علاوه بر اینکه آنها تا به حال در دور حذفی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی‌شان شکست نخوردند. در مقابل رئال‌مادرید هم آمار قابل توجهی را از خودش به ثبت رسانده است. آنها در همه بازی‌های این فصل‌شان در لیگ قهرمانان حداقل دو گل به ثمر رسانده‌اند و جالب اینجاست که ۱۳ گل از ۱۴ گل آخر رئال از دقیقه ۷۸ به بعد به ثمر رسیده است. کهشکانی‌های مادرید در ترکیب خودشان رونالدو را دارند که با هت‌تریک در بازی قبل ۱۰۳ گله شد و این تعداد یعنی سه گل بیشتر از تعداد گل‌های اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا! رونالدو در جدول گلزنان ۱۰ گله است و فاصله زیادی با مسی ۱۱ گله ندارد. در طرف مقابل نیز گریزمانی حضور دارد که با ۵ گل برای نجات تیمش و رسیدن به آقای گلی نیاز به خلق یک معجزه دارد.


41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =