۰ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۸

استفنی مایر اوایل هفته آینده با چاپ آخرین قسمت مجموعه کتاب‌های پرفروش «گرگ و میش»، داستان عاطفی خون‌آشام‌هایش را به پایان می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، این کتاب با عنوان «زندگی دوم کوتاه بری تنر» روز پنج ژوئن ساعت چهار و یک دقیقه به وقت گرینویچ در سراسر جهان عرضه می‌شود.

ناشر این کتاب را یک رمان کوتاه خوانده و امیدوار است سیل طرفداران در سراسر جهان برای خرید کتاب راه بیفتد.

استفنی مایر 36 ساله و خانه‌دار است. او تنها مدرکی در رشته ادبیات داشت و تا پیش از نوشتن کتاب، تنها تجربه کاری‌اش منشی‌گری بود. این در حالی است که تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه از چهار جلد «گرگ و میش» به فروش رفته و حق چاپ آن به 50 کشور فروخته شده است.

دو اقتباس سینمایی از این کتاب‌ها نیز فروش خوبی در گیشه‌ها داشتند.

داستان مجموعه کتاب «گرگ و میش» در شهری کوچک در آمریکا می‌گذرد و درباره دوستی بلا سوان با خون‌آشامی به نام ادوارد کالن است. مایر در این زمینه گفته داستان کتاب در خواب به او الهام شده است. او کتاب را در عرض سه ماه نوشت و اصلا قصد چاپ آن را نداشت.

اما خواهر مایر او را متقاعد می‌کند کتاب را به یک کارگزار ادبی به نام جودی ریمر بسپارد. ریمر نیز کتاب را به چند ناشر معرفی می‌کند.

مگان تینگلی ناشر مجموعه کتاب‌های «گرگ و میش» در این زمینه می‌گوید: «وقتی ناشر با یک استعداد جدید رو‌برو می‌شود مطمئنا برای چند کتاب با او قرارداد می‌بندد. به این شکل روی یک کتاب سرمایه‌گذاری نکرده بلکه روی یک نویسنده سرمایه‌گذاری کرده است.»

این ناشر درمورد مایر افزود: «در مورد «گرگ و میش» باید بگویم با داستانگوی ماهری روبرو بودم که می‌داسنتم ایده‌های فراوانی دارد. باید به این نکته اشاره کنم او در طی چهار سال پنج کتاب بیش از 500 صفحه‌ای منتشر کرده است. این نشان از توانایی او دارد.»

پنج کتاب مایر شامل چهار جلد رمان «گرگ و میش» و رمان دیگری به نام «میزبان» است. قرارداد مایر برای سه جلد اول و حق فروش بین‌المللی آنها 750 هزار دلار بوده است.

خبرگزاری ‌فرانسه / 3 ژوئن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 66404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =