موضع انتخاباتی جمشید مشایخی روی تخت بیمارستان/ از دروغ‌گوها خوشم نمی‌آید

جمشید مشایخی، امروز برای چکاپ به بیمارستان آتیه مراجعه کرده و به توصیه پزشکان قرار شده است یک شب بستری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت برای چکاپ در بیمارستان آتیه بستری شد. او پیش از این هم به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود. 

براساس فیلمی (اینجا را ببینید) که منتشر شده است، مشایخی روی تخت بیمارستان دیده می‌شود اما حال عمومی‌اش خوب است.

کمال‌الملک سینمای ایران، در بخشی از این فیلم می‌گوید: «من کسی نیستم، خاک پای ملت ایران بوده، هستم و خواهم بود. من عاشق ایران و ملت ایران هستم، برای همین از روی تخت بیمارستان می‌خواهم درد دل کنم. واقعیتش به ستوه آمده‌ام، نمی‌توانم تحمل کنم؛ این حرفا چیه که ایشان (رییس جمهور) کاری انجام نداده است. این چه حرفی است تو رو خدا؟ چرا این جوری شدیم ما، چرا کسانی را که برای ما زحمت کشیدند و خون دل خوردند، قبول نداریم. یک دکانی باز می‌کنیم که خراب‌شان کنیم؛ من از این آدم‌های دروغ‌گو که می‎خواهند طرف مقابل خود را نابود کنند، خوشم نمی‌آید. خدا هم می‌داند و خود این‌ها رو نابود می‌کند. [در این سال‌ها] خیلی کارها انجام شده است، خیلی کارها. شما جوان‌های نازنین با کار و زحمت و عشق و علاقه می‌توانید مملکت رو جزو کشورها برجسته جهان کنید. امروز با رای دادن می‌توانیم افرادی را که عاشق‌اند و ایران و ملت ایران را دوست دارند، انتخاب کنیم. من آخر عمرم هست، حرفم را می‌زنم، خدا این آقای روجانی را حفظ کند.» 

در تماس تلفنی خبرآنلاین با منزل جمشید مشایخی، مشخص شد این هنرمند پیشکسوت که پیش از این هم به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود، چند ماهی است سیگار را ترک کرده و امروز به دلیل مشکلاتی که در سطح قند خون او به وجود آمده است، برای چکاپ به بیمارستان رفته و پس از یک شب بستری شدن، فردا به منزل بازخواهد گشت.

57242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =