سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، ضمن دعوت مردم برای مشارکت جدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاهش مشارکت مردم در سرنوشت خویش افزایش فساد در تصمیم گیری را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبر آنلاین: رضا شجیع شامگاه در نشست"نقش مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد درحفظ محیط زیست و سلامت جامعه" كه با حضور جمعی از فعالان حوزه زیست برگزار شد، در سخناني يكي از مشكلات فعلي شهر تهران را حاكميت شهر بر انسان و فاصله هرچه بيشتر شهروندان با زندگي همراه با طبيعت دانست.
وي با بيان اينكه، طبق عملكرد چندسال اخير مديران شهري اين فرد است كه بايستي خود را با شهر تطبيق دهد، اظهاركرد: اين اتفاق به طور حتم محصول بي تدبيري مديران شهري در توجه بيش از حد به آهن و آجر است، به طوريكه پايتخت در حال حاضر تبديل به شهر فرصت ها شده است و ديگر روستائيان مهاجر حاضر به بازگشت به زادگاه خود نيستند.
سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:امروز طرح ترافيك به شما حكم مي كند كه حق نداري شهر را تجربه كني و چه ساعت هايي از عمر شهروندان پايتخت كه به دليل معضل ترافيك از بين رفته است.
سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بيان اينكه، نان عده اي در عدم مشاركت جدي مردم در انتخابات نهفته است، اظهاركرد: كاهش مشاركت مردم در انتخاب سرنوشت خويش مساوي با افزايش فساد در تصميم گيري است.
وي ادامه داد: هيچ چيز خطرناك تر از فاصله بين مردم مردم و نظام نيست و جامعه ايران نيز به طور حتم نمي خواهد يكبار دگر به عقب بازگردد، چراكه در روند توسعه اختلال ايجاد خواهد شد.
شجيع در ادامه با اشاره به اينكه در دولت تدبير و اميد تعداد سازمان هاي مردم نهاد از 50 به 2 هزار سازمان افزايش يافته است، اين اتفاق را در راستاي بازگشت اعتماد هرچه بيشتر مردم به دولت و نظام دانست.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =