در نیمه شعبان، مصادف با ۲۲ اردیبهشت، پربازدیدترین اخبار ایران درباره مناظره سوم داوطلبان ریاست جمهوری بود که بسیار داغ شد.

طوفان اخبار مربوط به مناظره فینال داوطلبان ریاست جمهوری پربازدیدترین اخبار بود. جهانگیری به قالیباف در این مناظره گفت:۲۲۰۰میلیارد تومان املاک مردم را بخشیدید. او به قالیباف توصیه کرد از سوابقت نترس و بعد هم ماجرای بستنی ۴۰۰ هزار تومانی را برای مردم تعریف کرد.

البته روحانی هم بیکار ننشست و جواب‌رقبا را یک‎جا داد. او از افشای پرونده‌قالیباف درشورای‌امنیت ملی تا ماجرای دادگاه‌ ویژه روحانیت به ریاست رئیسی را یک نفس شرح داد. در این مناظره قالیباف هم گفت: جهانگیری دروغ‌گو است و روحانی رانت‌خوار؟!. شعرخوانی هاشمی‎طبا هم پربازدید بود. در امروز نامه مهم رئیس ستاد انتخاباتی روحانی به ستادهای سراسر کشور درباره تحرکات احتمالی بعد از مناظره هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی اشتباه محاسباتی میرسلیم درباره ایکس ری‌ها پربازدیدترین خبر بود. پس از آن، هشدار ۱۴۱ اقتصاددان به مردم درباره وعده‌های انتخاباتی خیلی کلیک خورد و در نهایت مشخص شد کاندیدایی که وعده افزایش یارانه داده، قبلا برای قطع آن به رییس مجلس نامه نوشته بود!

در سرویس فرهنگ و هنر گزارشی درباره دانشگاهی با مدیریت مهران مدیری که رویا تیموریان در آن درس خواهد داد، بازدید زیادی داشت. پُست‌های یک هنرمند درباره انتخابات هم پربازدید بود. او نوشت: احتمال به بهشت نرسیدن بهتر از احتمال به دوزخ رسیدن است! یک خواننده هم وسط فضای تبلیغات ریاست جمهوری و حرف‌هایی که رد و بدل می‌شود گفت: کلیپم مثل بعضی‌ها در ماهواره باشد اعدام می‌شوم!

در سرویس جامعه، کارشناسان پرسیدند شهرداربعدی ازکجامی‌خواهد حقوق‌بدهد؟ همچنین یست کاندیداهای شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب اعلام شد و احتمال تقسیم آرا در این جناح قوت گرفت. در این سرویس عنوان شد اثری از درآمد ۱۵۰میلیاردی شهرداری وجودندارد

در سرویس بین‌الملل خبر باخت روسیه در قمار با مارین لوپن پربازدید بود. پس از آن، اعتراف کاندولیزا رایس درباره حمله به عراق کلیک زیادی خورد و اظهارات ترامپ درباره برکناری کومی رئیس FBI هم جالب بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

فرمان جدید ترامپ برای مدرن کردن شبکه‌های کامپیوتری آمریکا علیه حملات سایبری پربازدیدترین خبر سرویس آی.تی بود و در سرویس طنز هم از حضور گازانبری قالیباف در پارک‌ها! رونمایی شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =