رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مناظره ی اخیر نشان داد که کاندیداهای جناح مقابل بدون برنامه بوده و راهکار مدونی برای اداره ی کشور ارائه نمی دهند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی اظهار داشت: انتظار ما در مناظره ی آخر این بود که کاندیداهای جناح مقابل، برای چگونگی عملی کردن وعده های خود، برنامه ای مدون ارائه کنند تا در بوته ی نقد عموم واقع گیرد ولی متاسفانه چنین چیزی میسر نشد.

وی با اشاره به اظهار نظرهایی در خصوص ادعای تدوین برنامه ی مدون از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری تصریح کرد: به غیر از آقای روحانی که برنامه ی خود را ارائه کرده اند، تمام ادعاهای موجود در حد حرف باقی مانده و طرف مقابل، ارائه ی برنامه را "به وقت دیگر" موکول می کند!

پورسی حسینی با تاکید بر اینکه ارائه برنامه پس از انتخابات ریاست جمهوری چه فایده ای خواهد داشت گفت: ما به هیچ عنوان از انتخاب آقای روحانی برای ریاست جمهوری نگرانی نداریم چراکه هیچ یک از رقبای طرف مقابل، به غیر از طرح برخی اتهامات واهی، برنامه ای ارائه نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اقبالی به کاندیداهایی که فقط وعده می دهند و برنامه ای برای عملی کردن وعده هایشان ندارند، نشان نخواهند داد گفت: حسن روحانی نشان داد اهل وعده های دروغین نبوده و با وجود مشکلات و محدودیت های مختلف، به بسیاری از برنامه های خود جامه ی عمل پوشانده است.

پوری حسینی، با اشاره به رفع معضل روند خشکی دریاچه ارومیه به عنوان بزرگترین چالش اجتماعی و زیست محیطی شمالغرب کشور گفت: با وجود تبلیغات منفی برخی محافل، امروز تمام مردم شاهد هستند که وضعیت این تالاب ارزشمند به حالت تثبیت رسیده و طی سالهای آتی نیز احیا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین هزینه های انتخاباتی حسن روحانی از محل کمک های خودجوش مردمی گفت: به جرات می توان ادعا کرد که ستادهای آقای روحانی در سراسر کشور کم خرج ترین ستادهای تبلیغاتی به شمار می آیند چراکه به غیر از کمک های مردمی، هیچ منبعی برای تامین هزینه های تبلیغاتی برای حسن روحانی وجود نداشته و ستادهای انتخاباتی وی نیز بصورت مجانی در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

پوری حسینی با تاکید بر اصل آرامش و دوری از هرگونه تنش و بهانه دادن به طرف مقابل در ایام تبلیغات باقی مانده اظهار داشت: تخریب بنرهای تبلیغاتی آقای حسن روحانی از جمله بداخلاقی هایی است که در سطح شهر تبریز با آن مواجه هستیم ولی سیاست ما صبر و آرامش و متانت در رفتار انتخاباتی است.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به احتمال سفر حسن روحانی به آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ی هفته جاری یادآور شد: زمان و مکان دقیق این دیدار به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =