تسنیم نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.

محمدنبی حبیبی گفت: آقای روحانی می‌داند که بسیاری از مردم از عملکرد دولت یازدهم به خصوص در امور اقتصادی و فرهنگی ناراضی هستند. لذا چاره کار را در فرافکنی و انحراف ذهن مردم از مطالبات اصلی خودشان دیده است.

وی افزود: شما وکیل مدافع سران فتنه 88 شده‌اید؟ آقای روحانی آیا مقام ریاست جمهوری آنقدر مهم است که شما همه ارزشهای انقلاب را زیرپا بگذارید و براندازان را عزیز خود تلقی کنید؟ و اسیر حبّ جاه بشوید؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان دولت یازدهم و اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند، گفت: آقای روحانی به قول معروف به سیم آخر زده است؛ حسابتان را با روحانی ساختارشکن جدا کنید.

روحانی در مناظره سوم به اخلاق پای‌بند نبود

محمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نيز با اشاره به مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: متاسفانه درمناظره سوم شاهد آن بودیم که آقای روحانی به هیچ عنوان به اخلاق پایبند نبود و حتی در سخنانش به برخی از نهادها و ساختارهای نظام تاخت.

وی افزود: آنچه که در مناظرات مشخص بود، نجابتی بود که در کاندیدای جبهه مردمی وجود داشت و در مقابل آنها بعضی از آقایان که بدون هیچ خط قرمزی برخی مطالب خلاف واقع را مطرح کردند، قرار داشتند که در واقع با سخنان‌شان تعرض به حقوق مردم داشته و با این بداخلاقی‌شان باعث خوشحالی دشمنان قسم خورده این نظام شدند. 

روحانی حرف‌هایش را پس می‌گیرد و دوباره مطرح می‌کند

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی، گفت: بعضی آقایان اخلاق را رعایت نمی‌کنند و این موضوع  فرهنگ بدی را در جامعه نهادینه می‌کند. آیا مردم باید به کسی که حراف‌تر است و افشا می‌کند و فحش می‌دهد، رای بدهند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آقای جهانگیری که توسط دیوان محاسبات محکوم شده و پاداش چند صد میلیونی گرفته نمی‌تواند از پاکدستی دفاع کند. روحانی هم از جاده صداقت خارج شده و حرف‌هایی را یک بار زده، دوباره پس می‌گیرد و بار دیگر آن را مطرح می‌کند.

27219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665339

برچسب‌ها