باشگاه الشارجه امارات با سه تن از بازیکنان خارجی خود اعلام پایان همکاری کرد.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتر امارات در حال جذب بازیکن و آماده سازی خود برای فصل آتی لیگ برتر این کشور هستند، مسوولان باشگاه الشارجه از پایان همکاری با مازیار زارع - ایدیر برزیلی و گواو توماس پرتغالی خبر دادند.
مارسیلینیو برزیلی و مصطفی کریم عراقی تنها بازیکنان خارجی باقیمانده از فصل قبل این تیم هستند که در فصل آتی هم در تیم الشارجه توپ خواهند زد.

تیم الشارجه در فصل 209-2010 لیگ برتر امارات که با قهرمانی الوحده به پایان رسید با 28 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر امارات قرار گرفت.

مازیار زارع پس از جواد نکونام و مسعود شجاعی سومین بازیکن ایرانی سالهای اخیر الشارجه بود که درنقل و انتقالات نیم فصل از تیم الامارات جدا و به این تیم ملحق شده بود، این بازیکن پس از مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان سومین لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر امارات است که با باشگاه خود قطع همکاری کرده است.

با جدایی از الشارجه و با توجه به پیشنهاد هایی که زارع از تیم هخای ایرانی دارد این احتمال وجود دارد که او فصل بعد را در تیمی ایرانی بازی کند.استیل آذین یکی از مشتریان پر و پا قرص زارع است که در روز های گذشته نیز پیشنهاد حضور این بازیکن در تیمشان را مطرح کرده اند.
این در حالی است که منابع غیر رسمی هم از حضور رازع در پرسپولیس خبر داده اند.اتفاقی که تا به وقوع نپیوندد کسی نمی تواند آن را باور کند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 66627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hadi IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
    0 0
    خريدهاي اين فصل پرسپوليس هم مثل پارساله يادمون نرفته با چه قيمتهايي آرفي و دو برزيلي بي اثر و شيري رو با صرو صدا خريدن بعدشم كه خودتون مي دونين
  • محمد رضا IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
    0 0
    خریدهای امسال خوب وبا برنامه است امیدوارم بازیکان موثر خریداری شود
  • عرفان IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
    0 0
    آقا هادی راس میگه بعدشم که خودتون دیدین قهرمان جام حذفی شد